H απάντηση του ΣΕΦ για τις καταγγελίες της Μπάγερν

H απάντηση του ΣΕΦ για τις καταγγελίες της Μπάγερν

Το γραφείο τύπου του ΣΕΦ απάντησε στις καταγγελίες των Γερμανών ότι δεν είχε ζεστό νερό στα αποδυτήρια μετά το τέλος του ματς με τους «ερυθρόλευκους».

Μετά το τέλος του αγώνα του Ολυμπιακού με την Μπάγερν Μονάχου υπήρξαν παράπονα από πλευράς Γερμανών ότι δεν υπήρχε εγκαίρως ζεστό νερό στα αποδυτήρια και γι’ αυτό προτίμησαν να κάνουν μπάνιο στο ξενοδοχείο που είχε καταλύσει η αποστολή.

Το γραφείο τύπου του ΣΕΦ, πήρε θέση σήμερα στις καταγγελίες των Γερμανών με ανακοίνωση που εξέδωσε:

«Από χθες αναπαράγονται ψευδή, ανυπόστατα και φυσικά ανυπόγραφα δημοσιεύματα, τα οποία αναφέρουν ότι η ομάδα της Μπάγερν Μονάχου, η οποία ήταν φιλοξενούμενη του Ολυμπιακού για την 27η αγωνιστική της Euroleague, αποχώρησε από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας μετά τη χθεσινή αναμέτρηση (19/03), επειδή δεν υπήρχε ζεστό νερό και ως εκ τούτου δεν υπήρχε δυνατότητα να κάνουν ντους οι παίκτες.

Η διοίκηση του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, διευκρινίζει ότι η ΚΑΕ Ολυμπιακός, η οποία είναι υπεύθυνη για τα αποδυτήρια του Σταδίου, ουδέποτε ενημέρωσε την αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΣΕΦ, η οποία βρίσκεται επί ποδός ανά πάσα στιγμή, όταν υπάρχει αθλητική δραστηριότητα στο Στάδιο, για σχετικό πρόβλημα.

Άλλωστε, το γεγονός ότι τα δημοσιεύματα είναι απολύτως ανυπόστατα επιβεβαιώνεται από την απρόσκοπτη χρήση των αποδυτηρίων από την αποστολή του Ολυμπιακού μετά τη λήξη του αγώνα.

Η αποστολή της Μπάγερν εξέφρασε παράπονα στον Ολυμπιακό, ο οποίος την ενημέρωσε ότι δεν τίθεται θέμα τεχνικού προβλήματος, απλώς απαιτούνται λίγα λεπτά έως ότου αρχίσει η ροή του ζεστού νερού. Ωστόσο, η γερμανική ομάδα, σε αντίθεση με όλες τις άλλες φιλοξενούμενες ομάδες στο παρελθόν επέλεξε να αποχωρήσει».

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ