Η ΑΕΚ στέφθηκε Κυπελλούχος Ελλάδας στο Ηράκλειο της Κρήτης, επικρατώντας με 88-83 του Ολυμπιακού στο κλειστό Δύο Αοράκια. Λίγα λεπτά μετά το φινάλε του ματς, η ΠΑΕ ΑΕΚ συνεχάρη το μπασκετικό τμήμα με την παρακάτω ανάρτηση.