«Δεν μας νοιάζουν οι ποινές»

«Δεν μας νοιάζουν οι ποινές»

Οι άνθρωποι του Ολυμπιακού επεσήμαναν ότι δεν τους ενδιαφέρουν οι κυρώσεις για την απόφαση τους να μην αγωνιστούν στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα με τον Παναθηναϊκό.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Στο γεγονός ότι δεν τους ενδιαφέρουν οι κυρώσεις και οι ποινές για την απόφαση τους να να μην αγωνιστούν στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα στο ΟΑΚΑ στάθηκαν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού.

Οι «ερυθρόλευκοι», μάλιστα, ξεκαθάριζαν με κάθε τρόπο πως δεν τους νοιάζουν οι ποινές και ενδεχόμενες κυρώσεις, κάτι το οποίο ειπώθηκε και από επίσημα χείλη, δια στόματος Χρήστου Σταυρόπουλου

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ