Στη ΜΕΘ με κορωνοϊό ο Σέντρικ Σεμπάλος – «Προσευχηθείτε για μένα»

Στη ΜΕΘ με κορωνοϊό ο Σέντρικ Σεμπάλος – «Προσευχηθείτε για μένα»

Ο παλαίμαχος άσος του NBA, Σέντρικ Σεμπάλος, νοσηλεύεται σε ΜΕΘ με κορωνοϊό

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Για 10η μέρα σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας με κορωνοϊό νοσηλεύεται ο Σέντρικ Σεμπάλος.

Ο πρώην άσος του NBA περνάει μεγάλη περιπέτεια με την υγεία του, ενώ μέσω μίας φωτογραφίας που ανέβασε στο Instagram ζήτησε από όλους να προσευχηθούν για εκείνον για να γίνει καλά.

Δείτε αναλυτικά την ανάρτησή του:

«Για 10η ημέρα στη ΜΕΘ, ο Covid-19 επισήμως με κλωτσάει στον πισινό. Φίλοι, συγγενείς, προσευχηθείτε για την ανάρρωσή μου. Αν σας έκανα κάτι στο παρελθόν, επιτρέψτε μου να σας ζητήσω δημόσια συγγνώμη. Η μάχη μου δεν έχει τελειώσει».

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ