Το Μουντομπάσκετ είναι ο Γιάννης

Η Εθνική Ελλάδας συνεχίζει την προετοιμασία της για το Παγκόσμιο Κύπελλο, έχοντας στις τάξεις της το σημαντικότερο αθλητικό brand της διοργάνωσης.

Το Μουντομπάσκετ είναι ο Γιάννης | to10.gr

Η μεγάλη ημέρα πλησιάζει. Την 31η Αυγούστου το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μπάσκετ ανοίγει την αυλαία του. Οικοδέσποινα του κορυφαίου αθλητικού γεγονότος του καλοκαιριού, η Κίνα. Η χώρα των σχεδόν δύο δισεκατομμυρίων.

Κορυφαίο όνομα της διοργάνωσης; Ποιος άλλος; Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο. Ο Greek Freak. Ο δικός μας Γιάννης. Ένα παγκόσμιο αθλητικό brand, που κυριεύει όλες τις αγορές του πλανήτη και για 15 ημέρες σκοπεύει να κυριεύσει και τη μεγαλύτερη καταναλωτική κοινότητα της γης. Αλλά και να τη θαμπώσει, με τα κατορθώματά του εντός γηπέδου.

Η Εθνική Ελλάδος έχει πετύχει μεγαλειώδεις επιτυχίες στο παρελθόν. Εχει φτάσει σε τελικούς Μουντομπάσκετ, έχει κατακτήσει Ευρωμπάσκετ, έχει παρουσιάσει στον μπασκετικό πλανήτη έναν Γκάλη, έναν Γιαννάκη, έναν Φάνη, έναν Σπανούλη, έναν Διαμαντίδη, έναν Παπαλουκά. Γενικά έχει κάνει πράγματα. Σημαντικά. Ποτέ πριν, όμως, σε οποιοδήποτε σπορ, η χώρα μας δεν είχε στις τάξεις της ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Τον καλύτερο όλων. Αλλά και τον πιο διάσημο από όλους.

Το ταξίδι της Εθνικής στην Κίνα θα βρει το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα να βιώνει τεράστιες δώσεις προσοχής από τα παγκόσμια ΜΜΕ. Μετά τη Εθνική των ΗΠΑ, η Ελλάδα αναμένεται να έχει τους περισσότερους δημοσιογράφους να την ακολουθούν, από κάθε άλλη συμμετέχουσα χώρα. Βλέπετε, όλοι θέλουν να ζήσουν από κοντά την εθνική περιπέτεια του MVP του ΝΒΑ. Του παίκτη που θεωρείται ήδη mega star, βγάζει δεκάδες εκατομμύρια για τον ίδιο και τις εταιρείες χορηγούς του, τρελαίνει το κοινό σε κάθε εμφάνιση, αλλά πάνω από όλα, είναι ένα υγειές πρότυπο και ένας αθλητής υπόδειγμα.

Ηδη η Nike έχει «ντύσει» ολόκληρες γειτονιές στην Κίνα με το πρόσωπό του. Το παπούτσι με το όνομά του έχει ήδη μπει στα best sellers και υπάρχει πεποίθηση ότι στη διάρκεια του τουρνουά, οι πωλήσεις θα εκτοξευθούν ακόμη περισσότερο. Όπως και τα προϊόντα που έχει ήδη διαθέσει ο αθλητικός κολοσσός με το παρατσούκλι του Γιάννη. Την ίδια ώρα άλλες εταιρείες που αποτελούν χορηγοί του, επίσης παίρνουν θέση για το καλύτερο πλασάρισμα στη… βιτρίνα. Ενώ ήδη δεκάδες ανοιχτά γήπεδα έχουν ζωγραφιστεί με τη φιγούρα του, ως ένας τρόπος ένδειξης σεβασμού και θαυμασμού προς το πρόσωπό του. Μια προχωρημένη μορφή μάρκετινγκ, την οποία υποστηρίζει το τεράστιο μέγεθος του Γιάννη.

Δεν είναι μυστικό ότι η ΕΟΚ από τη μία τρίβει τα χέρια της και από την άλλη ανησυχεί. Τρίβει τα χέρια της επειδή τα διαφημιστικά έσοδα της Ομοσπονδίας με τον Γιάννη παρόντα έχουν αγγίξει κόκκινο, γεμίζοντας τα ταμεία της ΕΟΚ. Στην αντίπερα όχθη, δεν είναι λίγοι εκείνοι που φοβούνται αυτή την υπερπροβολή, θεωρώντας ότι μπορεί να αποπροσανατολίσει την Εθνική από τον στόχο της. Που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση ενός μεταλλίου.

Ωστόσο, όσοι το πιστεύουν αυτό, τους διαφεύγει ότι ο Αντετοκούνμπο είναι μεγαλωμένος και απολύτως μυημένος σε αυτή την κατάσταση. Το «σταριλίκι» είναι η δεύτερη φύση του. Η διαχείριση των media, είναι αυτό που κάνει κάθε μέρα με τους Μπακς. Εκπαιδεύτηκε για να γίνει αυτό που είναι σήμερα, αλλά και να μπορεί να διαχωρίζει το παιχνίδια από το σόου. Ο Γιάννης πηγαίνει στην Κίνα, όχι για να κάνει σόου και να μεγαλώσει το όνομά του στην αθλητική βιομηχανία. Πηγαίνει για να αποτελέσει τον Φάρο που θα δείξει τον δρόμο της επιτυχίας στην Εθνική Ελλάδος. Ο Γιάννης διψάει για μετάλλιο με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα, δουλεύει ασταμάτητα για να είναι έτοιμος αδιαφορεί για όλα τα υπόλοιπα.

Αλλωστε, ο Αντετοκούνμπο δεν έφτασε να είναι ο MVP του ΝΒΑ τυχαία. Ανέβηκε τον Ολυμπο των ατομικών διακρίσεων και δημιούργησε μονοπάτι ασφαλείας για να μείνει εκεί. Μόνο να κάνει κάποιος μια «βόλτα» στο διαδίκτυο και να αναζητήσει πληροφορίες για τον Greek Freak, θα βρει περισσότερες από 100.000.000 αναρτήσεις. Από κάθε γωνιά του πλανήτη. Διότι ο Γιάννης δεν είναι απλά ο καλύτερος παίκτης που θα συμμετάσχει στο προσεχές Μουντομπάσκετ. Είναι και ο πιο διάσημος Ελληνας όλων των εποχών σε οποιαδήποτε αθλητική διοργάνωση. Και πρέπει να αρχίσουμε να μαθαίνουμε να αντιλαμβανόμαστε τα μεγέθη. Και να τα αξιοποιήσουμε ανάλογα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο