Opel Grandland: Σχεδιαστική τόλμη και ψηφιακή γοητεία

Opel Grandland: Σχεδιαστική τόλμη και ψηφιακή γοητεία

H γερμανική φίρμα αποκάλυψε το ομολογουμένως εκτεταμένα ανανεωμένο Grandland που εναρμονίζεται αισθητικά με το νεότερο Mokka και μπαίνει βαθύτερα στα μονοπάτια της ψηφιακής τεχνολογίας και των πολλαπλών επιλογών -τεχνολογικών και μη.

Η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία για την ανανεωμένη εκδοχή του Grandland το οποίο ακολουθεί τα σχεδιαστικά βήματα του Mokka και όπως και το μικρότερο SUV της φίρμας αποχωρίζεται πλέον το X από τα διακριτικά του.

Το νέο Grandland «σκέτο» λοιπόν υιοθετεί την οικεία πια όψη που συναποτελείται από την γρίλια Vizor, τα αυτόματα ρυθμιζόμενα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία Intellilux LED Pixel και το νέο αναθεωρημένο γραφιστικά λογότυπο της Opel.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα συγκεκριμένα φωτιστικά σώματα αποτελούνται από 168 LED σε αυτόματα ρυθμιζόμενες δέσμες που φροντίζουν να μην τυφλώνουν τους διερχόμενους, στο αντίθετο ρεύμα, οδηγούς.

Πλην των νέας τεχνολογίας έξυπνων φωτιστικών σωμάτων που αναλαμβάνουν να κάνουν τα πράγματα καλύτερα για τον οδηγό σε όρους ορατότητας, το Grandland επωφελείται και από το σύστημα ασφάλειας Night Vision το οποίο μπορεί, σε συνθήκες νυχτερινές οδήγησης, να εντοπίσει πεζούς και ζώα που κινούνται σε απόσταση έως και εκατό μέτρα από το αυτοκίνητο προειδοποιώντας τον οδηγό.

Ιδιαιτέρως εκτεταμένες είναι και οι τεχνολογικές στο εσωτερικό καθώς το Grandland αποκτά πρόσβαση στο δίδυμο ενιαίων οθονών που η Opel αποκαλεί Pure Panel και φιλοξενούν τις λειτουργίες του infotainment και του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Αναλόγως την εξοπλιστική έκδοση οι ιδιοκτήτες του ανανεωμένου Grandland θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ διαστάσεων 7 και 10 ή 10 και 12 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και τον πίνακα οργάνων αντίστοιχα.

Στις ψηφιακού περιεχομένου ευκολίες συνυπολογίστε τα λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto, ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης καθώς και σύστημα επαγωγικής φόρτισης.

Εμπλουτισμένος… «κατά κράτος» είναι και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας ο οποίος ενσωματώνει το σύστημα Highway Integration Assist το οποίο αποτελεί την εκδοχή της Opel για την τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης, περιλαμβάνοντας ενεργό cruise control με λειτουργία stop&go και σύστημα διατήρησης της πορείας στην λωρίδα κυκλοφορίας σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμων. Το παλμαρέ ασφάλειας συμπληρώνουν φυσικά σύστημα αυτόνομης πέδησης, σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση εκτροπής από την λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώρισης της οδικής σήμανσης, σύστημα επιτήρησης και ειδοποίησης για τα τυφλά σημεία, κάμερα περιμετρικής θέασης καθώς και αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.

Στον εξοπλισμό άνεσης περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, νέα εργονομικά καθίσματα που υπόσχονται καλύτερη στήριξη και πιο άνετη παραμονή καθώς και σύστημα που επιτρέπει το άνοιγμα της πέμπτης πόρτας με μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα.

Αυτό που δεν έχει ακόμα ανακοινώσει η Opel είναι οι λεπτομέρειες για την γκάμα κινητήρων η οποία δεδομένα θα εξακολουθεί να περιλαμβάνει plug-in υβριδικές εκδόσεις, ενδεχομένως σε ακόμα περισσότερες παραλλαγές και διαμορφώσεις σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου.

Το παρών αναμένεται να εξακολουθήσει να δίνει ο turbo κινητήρας βενζίνης 1,2 λίτρων με απόδοση 130 ίππους ο οποίος αναμένεται να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και αυτόματο οκτώ σχέσεων ενώ η γκάμα θα συμπληρωθεί από diesel μοτέρ 1,6 λίτρων.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ