H Maserati Grecale «θύμα» των ημιαγωγών

H Maserati Grecale «θύμα» των ημιαγωγών

Αναβολή για την πρεμιέρα του νέου, μικρότερου SUV της Maserati καθώς θα παρουσιαζόταν στις 16 Νοεμβρίου, ωστόσο λόγω των γνωστών προβλημάτων που συνδέονται με την έλλειψη ημιαγωγών μετατίθεται για το 2022

Η ιταλική φίρμα με ανακοίνωσή της μεταθέτει την παρουσίαση της Grecale για το 2022, επικαλούμενη την παγκόσμια κρίση έλλειψης ημιαγωγών που, όπως υποστηρίζει, δεν θα της επιτρέψει να φτάσει τους ρυθμούς παραγωγής που θα επιθυμούσε για το νέο μικρότερο SUV της.

«Εξαιτίας της έλλειψης ημιαγωγών, η παραγωγή δεν θα μπορούσε να ανταποκριθεί στην αναμενόμενη παγκόσμια ζήτηση», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση που επιπλέον μεταθέτει την πρεμιέρα του νέου SUV στο 2022 χωρίς να δίνονται περαιτέρω διευκρινίσεις για την νέα ημερομηνία. Σε κάθε περίπτωση να σημειωθεί ότι το ιταλικό SUV είχε προγραμματιστεί να αποκαλυφθεί στις 16 Νοεμβρίου και προφανώς, ανεξαρτήτως αναβολών, είναι ήδη «ετοιμοπόλεμο».

Σε ό,τι αφορά τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία που την αφορούν, η Grecale θα τοποθετηθεί στην γκάμα κάτω από την Levante και σχεδιαστικά θα αποτελέσει ένα μείγμα του αισθητικού ιδιώματος που εισήγαγε η Levante και του supercar MC20 που αποτελεί το πιο πρόσφατο νέο δημιούργημα της Maserati.

Bάσει των επίσημών και ανεπίσημων καμουφλαρισμένων εικόνων του, η σιλουέτα του Grecale αναμένεται να ισορροπεί ανάμεσα σε κλασικό και coupe-SUV αποπνέοντας δυναμισμό αλλά και ευρυχωρία, όπως επιβάλλει το μήκος του το οποίο αναμένεται να φτάνει τα 4,7 μέτρα. 

Αφετηρία για το νέο SUV αναμένεται να αποτελέσει η αρχιτεκτονική που αξιοποιεί και η Alfa Romeo Stelvio η οποία στην περίπτωση της Grecale αναμένεται να φιλοξενεί πανίσχυρους κινητήρες βενζίνης αλλά και ηλεκτρικά σύνολα.

Ειδικότερα, οι πληροφορίες τοποθετούν στη Grecale τον V6 κινητήρα 3,0 λίτρων που εφοδιάζει και την MC20 με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση θα χρησιμοποιηθεί μια μικρότερη των 630 ίππων έκδοση ισχύος.

Παράλληλα, το νέο SUV θα είναι διαθέσιμο και mild hybrid έκδοση η οποία αναμένεται να αξιοποιήσει το σύνολο 330 ίππων της Ghibli με κινητήρα 2,0 λίτρων και επικουρικό ηλεκτρικό σύστημα, ενώ την γκάμα θα συμπληρώσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με τα διακριτικά “Folgore” (αστραπή) και αφετηρία μια διαφορετική πλατφόρμα.

Αν και δεν έχουν γίνει πολλά στοιχεία γνωστά για την ηλεκτροκίνητη έκδοση, αναμένεται να διαθέτει κύκλωμα φόρτισης 800 Volt το οποίο θα επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργεια των μπαταριών σε υπερταχυφορτιστές τάσεις έως και 300 kW.

Αυτό που αντιθέτως έχει γίνει γνωστό είναι η πρόθεση της Maserati να εξασφαλίσει στη  Grecale μια σειρά από «τίτλους» όπως αυτόν του ταχύτερου SUV της κατηγορίας του, αυτού με τους μικρότερους χρόνους επιτάχυνσης καθώς και στοχεύοντας σε πρωτιές σε ό,τι αφορά την οδική του συμπεριφορά αλλά και την ευρυχωρία του.

Επίσης, ενδεικτικό της προσέγγισης των Ιταλών που με το Grecale θέλουν επιτέλους να αντιμετωπίσουν επί ίσοις όροις τον γερμανικό ανταγωνισμό σε επίπεδο εξοπλισμού, το νέο SUV έχει υποσχεθεί και το καλύτερο ηχοσύστημα της κατηγορίας του.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ