Prodrive P25 Impreza: Στα χρόνια της αθωότητας

Prodrive P25 Impreza: Στα χρόνια της αθωότητας

H Prodrive παρουσιάζει μια αναγεννημένη και σύγχρονη εκδοχή του εμβληματικού Impreza 22Β με τιράζ 25 αντιτύπων που θα διατεθούν προς περίπου 535.000 ευρώ έκαστο

Το Impreza 22B έχει γράψει τη δική του ιστορία στον κόσμο των αγώνων ταχύτητας και παρόλο που στο πλαίσιο της συνήθους διαδικασίας πιστοποίησης, κατασκευάστηκαν μόνο 424 νόμιμα για το δρόμο αντίτυπα, κατάφερε να κερδίσει μια μόνιμη θέση στην καρδιά των πιο σκληροπυρηνικών φαν του είδους.

Κάπως έτσι η Prodrive αποφάσισε να του δώσει μια νέα ευκαιρία, δημιουργώντας μια ανακατασκευασμένη εκδοχή του η οποία θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα της στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και στη συνέχεια θα αποσυρθεί στα γκαράζ των μόλις 25 ιδιοκτήτων της οι οποίοι θα πρέπει να καταβάλλουν για το πόσο των  460.000 στερλινών (περίπου 535.000 ευρώ) για να την αποκτήσουν. 

Αφετηρία για το P25 αποτελεί το πλαίσιο του αρχέτυπου Subaru Impreza αν και στην προκειμένη περίπτωση έχει βελτιωθεί σημαντικά με την συνδρομή ανθρακονημάτων.

Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το αμάξωμα που αποτελείται από το συγκεκριμένο ακριβό υλικό συμπεριλαμβανομένης της χαρακτηριστικής πίσω πτέρυγας.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το ίδιο ακριβώς «σκηνικό» επικρατεί και στο εσωτερικό όπου το ανθρακόνημα χρησιμοποιείται σε αφθονία. Αν και επί του παρόντος η Prodrive δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για το βάρος αυτό αναμένεται να περιοριστεί κάτω από τα 1.200 κιλά.

Πλην της  εκτεταμένης χρήση ανθρακονήματος, το P25 επωφελείται από ένα σύγχρονο κινητήρα της Subaru σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή από την Prodrive.

Ως αποτέλεσμα ο 2,5 λίτρων boxer κινητήρας αποδίδει 405 ίππους και συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων με paddles στο τιμόνι που αυτονόητα μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. 

Η διαχρονική συνεργάτης των Ιαπώνων  έχει προσθέσει στην εξίσωση του P25 και ένα σύστημα launch control στα πρότυπα των αγωνιστικών WRC. Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα το νέο μοντέλο να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα.

Από τις βελτιώσεις δεν αποτελεί εξαίρεση η ανάρτηση η οποία αποτελείται από γόνατα MacPherson και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ενώ οι αντιστρεπτικές ράβδοι έχουν ρυθμιστεί ώστε να ευνοούν την ευελιξία κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης. Το παζλ συμπληρώνει ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από εξαπίστονες δαγκάνες.

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν εικόνες από το εσωτερικό του μοντέλου, εκτός από το ανθρακόνημα η Prodrive υπόσχεται μια σχεδίαση που να παραπέμπει στο αρχέτυπο αν και με βελτιώσεις όπως οι επενδύσεις από δέρμα και η παρουσία μια οθόνης high-definition η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί για την καταγραφή χρόνων και δεδομένων σε συνθήκες πίστας. Με δεδομένη την λογική της έκδοσης, εφόσον οι ιδιοκτήτες του το προτιμήσουν το P25 θα διαθέτει ένα παραδοσιακό roll-cage αντί των πίσω καθισμάτων.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ