Chevrolet Corvette Z06: Επίδειξη αμερικανικής ισχύος

Chevrolet Corvette Z06: Επίδειξη αμερικανικής ισχύος

H ισχυρότερη έκφραση της Corvette, Ζ06 επιστρέφει ισχυρότερη από ποτέ χάρη σε έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 5,5 λίτρων

Η σημερινή Corvette ήταν η πρώτη στην πολύχρονη ιστορία του μοντέλου που υιοθέτησε μια κεντρομήχανη διάταξη ταράζοντας τα νερά για τους λάτρεις του συγκεκριμένου είδους.

Ορισμένα πράγματα όμως δεν αλλάζουν όπως για παράδειγμα η έκδοση Z06 η οποία επέστρεψε ισχυρότερη από ποτέ χάρη στην παρουσία ενός θηριώδους V8 με χωρητικότητα 5,5 λίτρων ο οποίος της εξασφαλίζει απόδοση 680 ίππων και 623 Nm ροπής.

Ως υπενθύμιση, τα διακριτικά Z06 πρωτοχρησιμοποιήθηκαν στη δεύτερη γενιά του αμερικανικού muscle car για να επανέλθουν στην πέμπτη, αποτελώντας από τότε μια δημοφιλή σταθερά στην γκάμα του μοντέλου που πλέον βρίσκεται στην όγδοη γενιά του.

Η επιπλέον ισχύς δεν θα μπορούσε να μην συνοδεύεται και από μια σειρά εκτεταμένων βελτιώσεων σε κάθε πτυχή του εμβληματικού αμερικανικού μοντέλου.

Ξεκινώντας από την εξωτερική της εμφάνιση η Ζ06 διαθέτει ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα ο οποίος ενσωματώνει μεγαλύτερες και περισσότερες εισαγωγές αέρα. Το αμερικανικό sportscar διαθέτει και αυξημένα μετατρόχια όπως μαρτυρούν οι διογκωμένοι θόλοι που με τη σειρά τους φιλοξενούν ελαστικά της Michelin με διάσταση 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω. Για εκείνους που το επιλέξουν θα υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής τροχών από ανθρακόνημα. 

Διευρυμένες είναι και οι χαρακτηριστικές πλευρικές εισαγωγές αέρα της Z06 καλύπτοντας τις αυξημένες ανάγκες ψύξης του V8 κινητήρα. Με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, αναθεωρημένο είναι και το κάλυμμα του κινητήρα. 

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει το επιβλητικό spoiler το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο ρυθμίσεις αυξάνοντας την παραγωγή κάθετης δύναμης ή την μέγιστη ταχύτητα σε ευθείες, αναλόγως την περίσταση.

Επιστρέφοντας στον κινητήρα, αξίζει να σημειωθεί ότι παραδόξως σε σχέση με τις συνήθεις τακτικές, το μηχανικό σύνολο έχει μικρότερη χωρητικότητα από τον V8 της «απλής» έκδοσης που έχει κυβισμό 6,5 λίτρα. 

Όπως και να έχει ο V8 των 5,5 λίτρων φέρει τον τίτλο του ισχυρότερου ατμοσφαιρικού που έχει εφοδιάσει ποτέ αυτοκίνητο παραγωγής αποτελώντας μετεξέλιξη του συνόλου που εξοπλίζει την αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοση C8-R.

H κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων ενώ σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις το sprint από 0-96 χλμ. απαιτεί 2,6 δευτερόλεπτα. H μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 314 χλμ./ώρα. 

Για εκείνους έχουν «απωθημένο» ένα από τα πιο εμβληματικά όσο και ιστορικά αμερικανικά τετράτροχα, Ζ06 θα διατεθεί σε ορισμένες αγορές της Ευρώπης αν και με τετραπλή απόληξη στην εξάτμιση αντί της διπλής κεντρικά τοποθετημένης της αμερικανικής έκδοσης. Το τίμημα στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού ανέρχεται σε 106.395 δολάρια και αναμενόμενα ο διάπλους του Ατλαντικού θα την αυξήσει.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ

Κλείσιμο