Νέο Ford Puma crossover

Νέο Ford Puma crossover

Η διάθεσή του θα ξεκινήσει στο τέλος της χρονιάς και είναι όμορφο σχεδιαστικά, προσφέρει πολλούς χώρους και διατίθεται με ήπια υβριδική τεχνολογία.

Το νέο Puma αποκάλυψε η Ford, ένα συμπαγές crossover μοντέλο, εμπνευσμένο από τα αυτοκίνητα της κατηγορίας SUV. Οι αναλογίες του προσφέρουν αυξημένη απόσταση από το έδαφος, εξασφαλίζοντας παράλληλα έναν ωφέλιμο χώρο αποσκευών χωρητικότητας 456 λίτρων.

Η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή, χάρη στην τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt, με τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου EcoBoost, να αποδίδει έως 155 ίππους.

Ανάμεσα στις τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνονται τα Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition,  Lane Centring και το νέο Local Hazard Information, που ενημερώσει τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις στο δρόμο πριν γίνουν αντιληπτές από τον ίδιο ή τους αισθητήρες του οχήματος.

Η πίσω θύρα του είναι hands-free, ενώ τα καθίσματα προσφέρονται με λειτουργία μασάζ.

Σχεδίαση

Το Puma διαθέτει μία χαμηλή, κεκλιμένη οροφή που διαμορφώνει μια άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα, η οποία αποστασιοποιείται από την τάση του σφηνοειδούς προφίλ. Οι όμορφες γραμμές απαντώνται και στις πλευρικές επιφάνειες του νέου Puma, με τα διογκωμένα τόξα των θόλων των τροχών να τονίζουν τον σπορτίφ χαρακτήρα της κατασκευής. Το εκφραστικό εμπρός τμήμα φέρει περίτεχνα σχεδιασμένους προβολείς σε σχήμα κανό, τοποθετημένους στην κορυφή των φτερών, ενώ οι προβολείς ομίχλης LED βρίσκονται ακριβώς από κάτω, ενσωματωμένοι στις εμπρός «αεροκουρτίνες» που απομακρύνουν τη ροή αέρα από τους εμπρός τροχούς.

Οι διευρυμένες αναλογίες του Puma αναδεικνύονται ακόμα περισσότερο χάρη στη μοναδική «πλευστή» σχεδίαση των κολόνων Α.

Εκδόσεις Titanium, ST-Line και τι περιλαμβάνουν

Το νέο Puma λανσάρεται σε διάφορες εκδόσεις, με τις δύο προαναφερθείσες να προσφέρουν.

Puma Titanium: Αποκλειστικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών Pearl Grey και στοιχεία χρωμίου στη μάσκα, τις πλαϊνές ποδιές και τους προβολείς ομίχλης. Ο πίσω διαχύτης και η ποδιά φέρουν μεταλλικό γκρι φινίρισμα, ενώ τα πλαίσια των παραθύρων φέρουν μαύρο μεταλλικό φινίρισμα. Στο εσωτερικό, το Puma Titanium προσφέρεται με δερμάτινο τιμόνι και ξύλινες επενδύσεις για τη στεφάνη και τον πίνακα οργάνων, σε συνδυασμό με χαρακτηριστικά υφασμάτινα ένθετα στο εσωτερικό των θυρών.

Puma ST-Line: Στάνταρ ζάντες αλουμινίου 18 ή προαιρετικά 19 ιντσών και σπορ ανάρτηση με ειδικά ρυθμισμένα ελατήρια και αμορτισέρ. Στο εμπρός μέρος, η χαρακτηριστική μάσκα ST-Line διαθέτει μαύρα ματ στοιχεία και γυαλιστερό πλαίσιο, το οποίο συναντάται και στους προβολείς ομίχλης. Προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης μιας μεγαλύτερης αεροτομής στο τελείωμα της οροφής. Επιπλέον διατίθενται εμπρόσθια αεροδυναμικά βοηθήματα-φτερά, τα οποία κατευθύνουν τον αέρα στις «αεροκουρτίνες», τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και χαρακτηριστική κόκκινη ραφή, η οποία διατίθεται και στην περίπτωση εγκατάστασης των προαιρετικών ημι-δερμάτινων καθισμάτων, πεντάλ αλουμινίου, αλουμινένιος επιλογέας κιβωτίου ταχυτήτων και μαύρη επένδυση στο εσωτερικό τμήμα της οροφής.

Το νέο Puma έχει χώρο αποσκευών που φτάνει τα 456 λίτρα και με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη, είναι εφικτή η αποθήκευση ενός κουτιού μήκους 112 cm, πλάτους 97 cm και ύψους 43 cm.

Τεχνολογία Κινητήρων

Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν εκδόσεις μέσα από την γκάμα κινητήρων βενζίνης Ford EcoBoost και Ford EcoBlue diesel που υποστηρίζονται από λειτουργία Auto Start-Stop και 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ο κινητήρας 1,0 λίτρου EcoBoost των 125 ίππων του νέου Puma θα προσφέρει εκπομπές CO2 131 g/km και κατανάλωση 5,8 l/100 km. Μία diesel έκδοση και ένα 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα πλαισιώσουν την γκάμα μετά το λανσάρισμα του μοντέλου.

Το μοτέρ του 1,0 λίτρου εφαρμόζει την τεχνολογία απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση, ενώ αναφορικά με τη συμπεριφορά του οχήματος, ένας νέος, ημιάκαμπτος πίσω άξονας με πιο σφικτή αντιστρεπτική ράβδο, μεγαλύτερα αμορτισέρ, πιο άκαμπτα σάιλεντ-μπλοκ και βελτιστοποιημένες άνω βάσεις στην ανάρτηση, μειώνουν τις τριβές και αυξάνουν την ακαμψία του πλαισίου.

Το εσωτερικό του νέου Puma crossover

Τα πρωτοεμφανιζόμενα στην κατηγορία εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ του νέου Puma αναζωογονούν τους καταπονημένους μύες και συμβάλλουν σε πιο ξεκούραστα ταξίδια. Το σύστημα μασάζ διαθέτει τρεις θαλάμους και τρία επίπεδα ρύθμισης της έντασης με προσαρμοζόμενες κατευθύνσεις περιστροφής. Το κάθισμα του οδηγού είναι ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος. Την ίδια στιγμή, η σχεδίαση των πίσω καθισμάτων είναι τέτοια ώστε να διευκολύνεται η είσοδος και η έξοδος των επιβατών από το αυτοκίνητο.

Επιπλέον, μία πλήρους μήκους ανοιγόμενη πανοραμική οροφή, η οποία αποτελείται από δύο σχεδόν πλήρους πλάτους ενισχυμένες, φιμέ κρυστάλλινες επιφάνειες, δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας και ελευθερίας για τους εμπρός και πίσω επιβάτες.

Το προαιρετικό ηχοσύστημα της B&O έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει μία μοναδική εμπειρία ήχου, ανεξαρτήτως οδηγικών συνθηκών. Το σύστημα 10 ηχείων περιλαμβάνει ένα subwoofer 150 mm x 200 mm ενσωματωμένο στο χώρο αποσκευών, που δεν μειώνει τη χωρητικότητά του, εξασφαλίζοντας έναν μοναδικό μπάσο ήχο. Οι θέσεις των tweeter έχουν βελτιστοποιηθεί για να παράγουν «συναυλιακή ακουστική» στο επίπεδο των καθισμάτων, ώστε όλοι οι επιβάτες να απολαμβάνουν μία εμπειρία ήχου υψηλής ποιότητας. Το σύστημα χρησιμοποιεί Ενισχυτή Επεξεργασίας Ψηφιακού Σήματος 575-watt (Digital Signal Processing Amplifier) που ελέγχει τη μίξη και την ισοστάθμιση, συμπεριλαμβανομένου ενός επιλέξιμου Surround Sound.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων του οδηγού είναι 12,3 ιντσών και χρησιμοποιεί την τεχνολογία «free-form» που επιτρέπει την οπτική ένταξη των πάνω άκρων στη σχεδίαση του εσωτερικού, αλλά και τη διαμόρφωση σχημάτων πέραν του παραδοσιακού ορθογώνιου.

Πηγή: Ford

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ