Νέο Kia XCeed

Νέο Kia XCeed

Πρόκειται για ένα crossover utility vehicle (CUV) που συνδυάζει την πρακτικότητα ενός SUV με τον σπορ χαρακτήρα και χειρισμό ενός hatchback.

Συνδυάζοντας την πρακτικότητα ενός SUV με τη σπορ προσωπικότητα και χειρισμό ενός hatchback, η Kia προχωρά στην παρουσίαση του νέου XCeed, το οποίο θα διατεθεί προς πώληση το τρίτο τέταρτο του 2019 και θα συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση επτά ετών ή 160.000 χιλιομέτρων.

Μοντέρνος σχεδιασμός

Συγκριτικά με την γκάμα του Ceed, το XCeed εμφανίζεται πιο δυναμικό και το μόνο κοινό στοιχείο που μπορεί να εντοπίσει κανείς, είναι τις δύο εμπρός θύρες. Στο προφίλ του ξεχωρίζει το μακρύ καπό, που ρέει προς την κολόνα Α, η οποία από τη μεριά της καταλήγει κατά κάποιον τρόπο πίσω από τον εμπρός τροχό. Το μεταξόνιο παραμένει στα 2.650mm όπως στο Ceed, αλλά οι πρόβολοι του XCeed έχουν εκταθεί σε σχέση με το 5θυρο hatchback κατά 25mm εμπρός (905mm) και κατά 60mm πίσω (840mm).

Η κεκλιμένη σχεδιαστικά πίσω θύρα είναι κατά 60mm τοποθετημένη πιο ψηλά και αναδεικνύει τον χαρακτήρα του CUV. Οι επιλογές στους τροχούς έχουν να κάνουν με δύο διαστάσεις είτε 16 είτε 18 ιντσών από αλουμίνιο, με ελαστικά 205/60 R16 ή 235/45 R18.

Η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται στα 174mm με τους τροχούς των 16 ιντσών και στα 184mm με αυτούς των 18, αύξηση ύψους κατά 42mm σε σχέση πάντα με το 5θυρο hatchback Ceed. Τα τόξα των τροχών, τα μαρσπιέ και οι ασημί ράγες οροφής, μαζί με τη μεταλλική φέτα στον πίσω προφυλακτήρα, αναδεικνύουν τον SUV χαρακτήρα του.

Εντός καμπίνας, πολλά στοιχεία έχουν δανειστεί από το Ceed, όπως το ανάγλυφο στην κεντρική κονσόλα. Αναφορικά με το χαμηλότερο ύψος ενός SUV και το ψηλότερο ενός hatchback, η οδήγηση είναι καλύτερη, χάρη στην εξίσου καλύτερη ορατότητα.

Το μήκος των 4.395mm είναι 85mm πιο μακρύ από το Ceed και 90mm πιο συμπαγές από το Sportage.Το ύψος των 1.490mm σημαίνει πως είναι πιο ψηλό κατά 43mm και πιο κοντό κατά 155mm αντίστοιχα, σε σχέση με τα δύο προαναφερθέντα μοντέλα, εξασφαλίζοντας χαμηλό κέντρο βάρους και καλή θέση οδήγησης.

Έτσι, οι χώροι παραμένουν επαρκείς για τους επιβάτες, ενώ λόγω του παρμπρίζ και του σχεδιασμού της οροφής, οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν καλύτερης ατμόσφαιρας και φωτισμού.

Λόγω του μακρύτερου πίσω πρόβολου, δημιουργείται μεγαλύτερη χωρητικότητα, με αυτή να φτάνει τα 426 λίτρα, 31 περισσότερα από το Ceed. Με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα, η χωρητικότητα φτάνει τα 1.378. Η αναδίπλωση γίνεται σε αναλογία 40:20:40, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με Smart Power Tailgate, ενώ ο χώρος φόρτωσης δύο επιπέδων αυξάνει τις επιλογές αποθήκευσης.

Ασφάλεια, συνδεσιμότητα και σύστημα πολυμέσων

Προαιρετικό είναι το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 10,25 ιντσών. Αυτό έρχεται στάνταρ με λειτουργία Bluetooth, μέσω της οποίας επιτρέπει σε δύο συσκευές να συνδέονται ταυτόχρονα. Συμβατά είναι τα Apple CarPlay και Android Auto, ενώ η οθόνη μπορεί να διαχωριστεί σε τμήματα, ώστε να ελέγχονται διάφορες λειτουργίες παράλληλα. Διαθέσιμη είναι επίσης μια οθόνη audio οκτώ ιντσών, ανάλογα με την έκδοση, με συμβατότητα στα Android Auto και Apple CarPlay.

Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός, 12,3 ιντσών, ενώ από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, ξεχωρίζουν τα Smart Cruise Control με Stop & Go, Blind-spot Collision Warning, Forward Collision Warning με εντοπισμό οχήματος και πεζού, Intelligent Speed Limit Warning, Smart Parking Assist, Lane Keeping Assist και High Beam Assist. Το Driver Attention Warning εντοπίζει κόπωση στον οδηγό και τον ενημερώνει σχετικά, ενώ το Lane Following Assist (LFA) επεμβαίνει στην επιτάχυνση, την πέδηση και τη διεύθυνση, κρατώντας το όχημα στη λωρίδα του.

Με εξαίρεση τα νέα υδραυλικά stop της ανάρτησης, το πλήρως ανεξάρτητο σύστημα παραμένει το ίδιο με τα Ceed hatchback, ProCeed shooting brake και Ceed Sportswagon. Λόγω του περαιτέρω ύψους των 42mm σε σχέση με το Ceed, οι μηχανικοί της Kia, «μαλάκωσαν» τα εμπρός και πίσω ελατήρια κατά 7% και 4% αντίστοιχα για μεγαλύτερη άνεση και σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες. Η άνεση αυξάνεται με τη δυναμική απόσβεση του πίσω άξονα, που μειώνει τον θόρυβο και τις δονήσεις.

Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου ελέγχει το σύστημα διεύθυνσης και ως εκ τούτου, αυτό παρέχει στον οδηγό άμεση απόκριση, ενώ με τα προγράμματα Normal και Sport, αλλάζει η συμπεριφορά τόσο του παραπάνω συστήματος όσο και η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και οι αλλαγές του κιβωτίου με δίδισκο συμπλέκτη. Το πρώτο πρόγραμμα προορίζεται για μειωμένη κατανάλωση και άνεση και το δεύτερο για άμεση απόκριση της επιτάχυνσης και της διεύθυνσης, αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί πιο γρήγορα.

Κινητήρες

Μέχρι στιγμής η γκάμα περιλαμβάνει τρεις κινητήρες βενζίνης, ενώ θα ακολουθήσει και έκδοση plug-in. Οι κινητήρες Turbocharged Gasoline Direct injection (T-GDi) είναι οι:

-3κύλινδρος 1,0 λίτρου T-GDi, ισχύος 120 ίππων και 172Nm ροπή

-4κύλινδρος 1,4 λίτρων T-GDi, ισχύος 140 ίππων και 242Nm ροπή

-4κύλινδρος 1,6 λίτρων T-GDi , ισχύος 204 ίππων με 265Nm ροπή

Πηγή: Kia

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ