Η σχεδίαση του Mini John Cooper Works GP

Με περιορισμένη παραγωγή 3.000 αντιτύπων, το αυτοκίνητο είναι εμπνευσμένο από τα επιτεύγματα της μάρκας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.


Η σχεδίαση του Mini John Cooper Works GP | to10.gr

Το επίπεδο εμπρός τμήμα με το φαρδύ μετατρόχιο, τη μεγάλη εμπρός ποδιά, τα διευρυμένα τόξα των τροχών και την ορατή πίσω πτέρυγα υποδηλώνουν ασυμβίβαστες δυναμικές επιδόσεις, όπως και οι οβάλ προβολείς με την εξαγωνική μάσκα.

Αυτή θα είναι η πραγματική νίκη για το ποδόσφαιρο

Στα πλευρά, ο συνδυασμός φθίνουσας επιφάνειας κρυστάλλων και ανοδικής μεσαίας γραμμής διαμορφώνουν ένα σφηνοειδές προφίλ που δημιουργεί μία αίσθηση επιτάχυνσης, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.

Το εξωτερικό μεταλλικό χρώμα Racing Grey παίζει με τις αποχρώσεις light grey και blue-violet, δημιουργώντας μία έντονη αίσθηση βάθους, ενώ η οροφή και τα καλύμματα των καθρεπτών έχουν φινίρισμα Melting Silver. Όλα τα κλασικά χρωμιωμένα στοιχεία μπροστά, στο πλάι και πίσω, όπως λογότυπα Mini, λαβές θυρών, τάπα ρεζερβουάρ, πλαϊνά φινιστρίνια και πλαίσια προβολέων φέρουν γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα.

Η χρήση ελαφρών υλικών όπως τα ανθρακονήματα βελτιστοποιεί τη σχέση ισχύος/βάρους, ενώ η βέλτιστη κατανομή φορτίου άξονα υπόσχεται τη γνωστή αίσθηση go-kart. Οι ελαφριές, σφυρήλατες ζάντες 18 ιντσών σε δίχρωμη σχεδίαση ερμηνεύουν το θέμα τεσσάρων ακτίνων του Mini John Cooper Works GP με περίτεχνο στιλ. Είναι η ελαφρύτερη σφυρήλατη 18 ιντσών που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Mini, συμβάλλοντας αισθητά στη μείωση βάρους.

Πίσω, η αεροτομή οροφής διασφαλίζει βέλτιστη αεροδυναμική πίεση και εναρμονίζεται άριστα με τη γεωμετρία. Το ίδιο ισχύει και για τους διαχύτες και τους αεραγωγούς στην ποδιά. Οι λαμπερές απολήξεις από ανοξείδωτο ατσάλι κατασκευάζονται με τη μεγαλύτερη δυνατή διάμετρο και προεξέχουν δυναμικά από το διαχύτη.

Εσωτερικά, ο σκούρος χρωματισμός και η φιλοσοφία υλικών δημιουργεί ένα απέριττο σπορ περιβάλλον με χρωματιστές λεπτομέρειες σε επιλεγμένα σημεία. Στον χώρο του οδηγού, ο νέος, ανεξάρτητος ψηφιακός πίνακας οργάνων στην κολόνα του τιμονιού φέρνει χρήσιμες πληροφορίες στο οπτικό πεδίο του οδηγού ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις.

Ένα εντυπωσιακό στοιχείο από τη θέση του οδηγού είναι τα αλουμινένια χειριστήρια αλλαγών σχέσεων (shift paddles) στο σπορ τιμόνι – που κατασκευάζονται μέσω 3D εκτύπωσης. Ένα ακόμα νέο στοιχείο είναι το ένθετο του τιμονιού που είναι επίσης προϊόν τρισδιάστατης εκτύπωσης όπως και η ανεξάρτητη διακοσμητική λωρίδα στο χώρο επιβατών.

Δεν υπάρχει πίσω κάθισμα, όπως στα προηγούμενα μοντέλα, καθώς στόχος ήταν η μέγιστη δυνατή μείωση συνολικού βάρους. Το μεγάλο λογότυπο GP στο πίσω τροπέτο δημιουργείται με τη χρήση υλικών διαφορετικής σύστασης και αποτελεί μία εντυπωσιακή νότα καινοτομίας στην καμπίνα.

Πηγή: Mini

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ...

Τι τρέχει με τον Μακέντα και τον Παναθηναϊκό;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ