Το «αντίο» του Ναζ Μήτρου-Λονγκ: «Τιμή που φόρεσαν τη φανέλα του Ολυμπιακού» (pic)

Ο Ναζ Μήτρου-Λονγκ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό και μεταξύ άλλων τόνισε πως ήταν τιμή του να φορέσει τα ερυθρόλευκα.

to10