Το «αντίο» του Ολυμπιακού στον Γουίλιαμς-Γκος (pic)

O Ολυμπιακός, με ένα ποστάρισμα στα social media, αποχαιρέτησε τον Νάιτζελ Γουίλιαμς-Γκος - «Σε ευχαριστούμε για όλα όσα έχεις προσφέρει στην ομάδα»

to10