Στην Αθήνα η Μπόντο Γκλιμτ: Απογοητεύτηκαν από την… θερμοκρασία οι Νορβηγοί (vid, pic)

H Μπόντο Γκλιμτ βρίσκεται στην Αθήνα, για τη ρεβάνς κόντρα στον Ολυμπιακό (13/3, 19:45), με τους Νορβηγούς να μην χαίρονται ιδιαίτερα με τη θερμοκρασία στη χώρα μας.

to10