Ελ Κααμπί: «Δεν είμαστε ευχαριστημένοι – Μεγάλο μέρος του γκολ ανήκει στον Μουζακίτη»

Ο Αγιούμπ Ελ Κααμπί μίλησε μετά το 1-1 του Ολυμπιακού με τη Ρέιντζερς για την τέταρτη αγωνιστική της League Phase του Europa League.

to10