Καλαμάτα: «Δεν θα επιτραπεί η είσοδος σε παιδιά κάτω των 12 ετών χωρίς εισιτήριο»
Η Καλαμάτα εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία ενημέρωσε ότι δεν θα επιτραπεί η είσοδος στις κερκίδες για το ματς με την Κηφισιά, στα παιδιά κάτω των 12 ετών που δεν έχουν εισιτήριο.
to10






























