Ισοπαλία που δεν... βόλεψε ανάμεσα σε Θέλτα και Λας Πάλμας (1-1)

«Όρθια» στην έδρα της Θέλτα έμεινε η Λας Πάλμας, που έφυγε με τον βαθμό της ισοπαλίας (1-1) στο ματς που έκλεινε το πρόγραμμα της 29ης αγωνιστικής της La Liga - Έχασαν έδαφος και οι δύο ομάδες που θέλουν Ευρώπη και... παραμονή.

to10