Δεν χωρούν να κρυφτούν όλοι πίσω από τον μοιραίο σταθμάρχη…

Δεν χωρούν να κρυφτούν όλοι πίσω από τον μοιραίο σταθμάρχη…

Σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης έχουν εγκατασταθεί στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ από το 2004, αλλά καμιά από τις κυβερνήσεις που ακολούθησαν δεν φρόντισε ώστε να τεθούν σε λειτουργία.

Επειδή η αφεντιά μου δεν είναι τέτοια, αντιγράφω από τους ειδικούς. «Σήμερα, σε όλα τα σιδηροδρομικά δίκτυα του πολιτισμένου κόσμου λειτουργεί το προηγμένο σύστημα SIL4 (Safety Integrity Level 4 – Επίπεδο Ακεραιότητας Ασφαλείας 4) που είναι το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας που μπορεί να επιτευχθεί στα συστήματα σιδηροδρομικής σηματοδότησης Railway signalling. Τα τρένα που είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν με συστήματα σηματοδότησης SIL4 είναι εξοπλισμένα με προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως αυτόματα συστήματα προστασίας αμαξοστοιχίας, συστήματα ανίχνευσης αντίθετα κινουμένων αμαξοστοιχιών και προηγμένα συστήματα πέδησης, τα οποία συνεργάζονται για να εξασφαλίσουν ασφαλή και αποτελεσματική λειτουργία για την αποφυγή συγκρούσεων αμαξοστοιχιών.

Η χρήση συστημάτων σηματοδότησης SIL4 βοήθησε στη βελτίωση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας των σιδηροδρομικών λειτουργιών σε όλο τον κόσμο. Για το σύστημα SIL4 η πιθανότητα κρίσιμης αστοχίας για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου είναι 1 στις 100 εκατομμύρια ανά ώρα, ενώ η πιθανότητα όταν εμπλέκεται ο ανθρώπινος παράγοντας είναι 1 στις 10 χιλιάδες. Δηλαδή το αυτοματοποιημένο σύστημα SIL4 ελέγχου τής κυκλοφορίας στο σιδηροδρομικό δίκτυο είναι 10.000 φορές πιο ασφαλές από τον άνθρωπο – ελεγκτή κυκλοφορίας»….

Διαβάστε επίσης: Πατέρας Ιορδάνη Αδαμάκη: «Ο γιος μου παραμένει αγνοούμενος»

Προσέξτε τώρα: Τέτοια σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης Railway signalling έχουν εγκατασταθεί στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ ήδη από το 2004 αλλά καμιά από τις κυβερνήσεις που ακολούθησαν δεν φρόντισε ώστε να τεθούν σε λειτουργία. Ετσι, η σηματοδότηση και η παρακολούθηση του σιδηροδρομικού δικτύου εξακολουθεί στην Ελλάδα να γίνεται χειροκίνητα! Με στυλό σε χαρτί από τετράδιο έδινε τις εντολές στους μηχανοδηγούς ο σταθμάρχης στον οποίο επιχειρείται να φορτωθεί η ευθύνη για την τραγωδία. Το αποτέλεσμα είναι η ασφάλεια χιλιάδων επιβατών να επαφίεται σε έναν άνθρωπο!

Πρόκειται για σοβαρές και απαράγραπτες ευθύνες των κυβερνήσεων από το 2004 και όλων όσοι διετέλεσαν υπουργοί Μεταφορών και Υποδομών από το 2004 μέχρι σήμερα. Στις 27 Απριλίου του 2022 ο Χρήστος Κατσιούλης (ηλεκτρολόγος/μηχανικός), πρόεδρος τότε του ETCS (ευρωπαϊκό σύστημα ελέγχου αμαξοστοιχιών, σηματοδότηση) με επιστολή προς τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστο Βίνη τεκμηριώνει τους λόγους για τους οποίους υποβάλλει την παραίτησή του (επικίνδυνος σχεδιασμός με τον οποίο προφανώς δεν συμφωνεί και αρνείται να αναλάβει ευθύνη υπογράφοντας) και ανάμεσα σε άλλα υπογραμμίζει: «Διότι με την υλοποίηση του ETCS θα επιτρέπεται η κυκλοφορία των τρένων στο εν λόγω τμήμα με 200 χιλιόμετρα την ώρα, χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμη και θραύση αυτής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων.»

Τα ίδια έλεγαν, με δικές τους επιστολές, οι εργαζόμενοι των οποίων τις απεργίες έσπευδαν να βγάλουν καταχρηστικές τα δικαστήρια μετά από τις προσφυγές της διοίκησης του ΟΣΕ. Είναι σαφές ότι ο συγκεκριμένος σταθμάρχης φέρει βαρύτατη ευθύνη και δεν πρόκειται να αποφύγει τον καταλογισμό της. Θα είναι όμως έγκλημα στρεφόμενο κατά των μελλοντικών επιβατών των τραίνων αν αυτή τη φορά δεν αποκαλυφθούν και δεν καταμεριστούν οι ευθύνες της τραγωδίας σε όσους από το πολιτικό σύστημα δεν ανταποκρίθηκαν στοιχειωδώς στις υποχρεώσεις τους και μας άφησαν στην εποχή του σταθμάρχη από τις ταινίες για το Φαρ Ουέστ!

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ