Έρχεται πάλι η ώρα του κόσμου του ΠΑΟΚ

Από σήμερα (18/6) ξεκινάει η διάθεση των νέων εισιτηρίων διαρκείας του ΠΑΟΚ μέσω ίντερνετ.

Έρχεται πάλι η ώρα του κόσμου του ΠΑΟΚ | to10.gr

Η αγορά εισιτηρίων διαρκείας είναι μια συνήθεια που συμφέρει από κάθε άποψη τον οπαδό που δε θέλει να χάνει κανένα παιχνίδι της αγαπημένης του ομάδας.

Ειδικά για τον κόσμο του ΠΑΟΚ είναι μια συνήθεια που έγινε λατρεία τα τελευταία χρόνια, σε τέτοιο σημείο που η ομάδα να αναγκάζεται να βάλει πλαφόν (όριο) στον αριθμό διάθεσης λόγω της χωρητικότητας της Τούμπας, η οποία έχει 28.703 θέσεις (συν τις σουίτες).

Το 2009 (επί Ζαγοράκη) ήταν η πρώτη φορά που ο ΠΑΟΚ σταμάτησε τη διάθεση των διαρκείας όταν έφτασαν στα 21.000. Ήταν η πρώτη φορά που sold out στα διαρκείας!

Ο Γιώργος Τζέτζης που ήταν τότε υπεύθυνος μάρκετινγκ μου είχε εξηγήσει ότι παρότι η ομάδα θα μπορούσε να βγάλει όλην την Τούμπα σε διαρκείας (εκτός της θύρας των φιλοξενούμενων) και να εξαντληθούν όλα (με τη ζήτηση που υπήρχε ήταν σίγουρο ότι θα εξαντλούνταν όλα), αυτό θα ήταν εμπορικά λάθος.

«Οι Σέλτικς στο ΝΒΑ είχαν φτάσει κάποια στιγμή να έχουν sold out στα διαρκείας στο παλαιό Boston Garden για δέκα χρόνια μπροστά, αλλά πολλές θέσεις στο γήπεδο έμεναν άδειες μέσα στη χρονιά και πολλοί φίλαθλοι έχαναν το ενδιαφέρον τους για να πάνε να δουν ματς», μου είχε εξηγήσει. Καμία ομάδα στον κόσμο δε βγάζει διαρκείας για όλο το γήπεδο.

Πάντα πρέπει να υπάρχει ένας αριθμός εισιτήριων ελεύθερων προς διάθεση για να δίνεται κίνητρο στον κόσμο να πάει στο γήπεδο και να μπορούν να έρχονται και νέοι φίλαθλοι που μελλοντικά μπορεί να πάρουν κι αυτοί διαρκείας.

Το διαρκείας όμως είναι ευκολία.

Καταρχάς εξασφαλίζει τη θέση του οπαδού σε όλα τα ματς της ομάδας. Δεν χρειάζεται να ψάχνει κάποιος για ένα «μαγικό χαρτάκι» για τα ντέρμπι και για τα μεγάλα ευρωπαϊκά ματς ή τους κρίσιμους αγώνες και τις φιέστες.

Έπειτα συμφέρει και οικονομικά: είναι δεδομένο ότι με τα διαρκείας κοστίζει πιο φθηνά η παρακολούθηση κάθε αγώνα.

Και φυσικά οι κάτοχοι διαρκείας δεν χρειάζεται στηθούν σε ουρές ή να περιμένουν πότε θα βγουν σε κυκλοφορία τα εισιτήρια για κάθε παιχνίδι.

Επίσης εύκολα διαπιστώνεται ότι κάποιος δεν πάει να αγοράσει μόνος του διαρκείας, αλλά συνήθως πάει με την παρέα του και έτσι μαζεύονται παρέες παρέες (που γνωρίζονται και εκτός αγώνων…) σε διάφορα σημεία του γηπέδου.

Από σήμερα (18/6) ξεκινάει η διάθεση των νέων εισιτηρίων διαρκείας του ΠΑΟΚ μέσω ίντερνετ, η οποία σε πρώτη φάση αφορά μόνο τις ανανεώσεις των παλαιών θέσεων (πέρυσι ο Δικέφαλος είναι διαθέσει 21.100).

Φέτος ο ΠΑΟΚ έχει ορίσει ως όριο διάθεσης τα 22.000 διαρκείας. Αυτό το νούμερο, δεν είναι στόχος, είναι το όριο που μπορεί να διαθέσει η ομάδα. Ο αριθμός αυξήθηκε από τα προηγούμενα χρόνια, καθώς μειώθηκε η χωρητικότητα της Θύρας 8 (που είναι για τους φιλοξενούμενους) και αυξήθηκε η χωρητικότητα της Θύρας 2.

Οι τιμές είναι όντως αυξημένες σε σχέση με πέρυσι, υπήρξαν ορισμένες γκρίνιες γι’ αυτό, αλλά βλέποντας τις τιμές και των άλλων ομάδων (πχ Ολυμπιακός, Άρης κτλ) και του ΠΑΟΚ είναι στα ίδια επίπεδα με αυτές (και δεν είναι υπερβολικές).

Όπως έχουν εξηγήσει και από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ στις τιμές υπάρχει μια κλιμακωτή οικονομική αύξηση και αυτό γίνεται για να υπάρξει εξορθολογισμός της οικονομικής πολιτικής, δεδομένου ότι την περασμένη σεζόν η ομάδα είχε αφήσει πολύ μειωμένες τιμές (τις πιο φτηνές απ’ όλους) θέλοντας με αυτό τον τρόπο να αποζημιώσει όσους είχαν διαρκείας για τη σεζόν 2017-18 και έχασαν 10 ματς λόγω τιμωριών.

Η Τούμπα παραμένει ένα παλαιό γήπεδο (ελπίζουμε στα επόμενα 3-4 χρόνια να δούμε τη Νέα Τούμπα), αλλά μην ξεχνάμε κιόλας ότι ο νταμπλούχος ΠΑΟΚ παραμένει η ομάδα και με το ακριβότερο ρόστερ στην Ελλάδα.

Μάλιστα ο ΠΑΟΚ στο δικό του πακέτο των διαρκείας έχει όλα τα ματς της Super League (13), όλα των play-offs (5), όλα τα ευρωπαϊκά (ακόμη και των ομίλων του Champions League αν μπει η ομάδα…), όλα τα Κυπέλλου και όλα τα φιλικά (πχ ο Άρης στο δικό του πακέτο ΔΕΝ έχει τα play-offs, το Κύπελλο και τα ματς των ομίλων αν μπει στην Ευρώπη).

Αν ο Δικέφαλος καταφέρει να μπει φέτος στους ομίλους του Champions League και προχωρήσει και στο Κύπελλο (όπως τα τελευταία χρόνια) τότε τα εντός έδρας ματς μπορεί να πάνω από 25 και θα υπάρχουν περισσότερα ντέρμπι (μαζί με τα play-offs) και πιο μεγάλα ευρωπαϊκά παιχνίδια.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο