Άρης: Κάνουν κερκίδα εκτός γηπέδου και στα μπαλκόνια οι οπαδοί του (pics)

Άρης: Κάνουν κερκίδα εκτός γηπέδου και στα μπαλκόνια οι οπαδοί του (pics)

Εκατοντάδες φίλοι του Άρη έχουν συγκεντρωθεί έξω από το «Κλ. Βικελίδης» και κάνουν… κερκίδα.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Χθες οι οπαδοί του Άρη βρέθηκαν στην τελευταία προπόνηση της ομάδας τους για να εμψυχώσουν τους ποδοσφαιριστές εν όψει του σημερινού ημιτελικού με την ΑΕΚ. Και έδωσαν… ραντεβού για σήμερα έξω από το «Κλ. Βικελίδης».

Πράγματι, αρκετός κόσμος μαζεύτηκε αρκετή ώρα πριν από τον αγώνα έξω από το γήπεδο και από τη στιγμή που εμφανίστηκε η αποστολή του Άρη έχουν κάνει… κερκίδα από εκεί.

Κατά τη διάρκεια του αγώνα ακούγονται τραγούδια και φωνές τόσο έξω από το γήπεδο, όσο και από τα γύρω μπαλκόνια στα οποία είναι μαζεμένοι φίλοι της ομάδας.

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ