Κλείσιμο
ΧΡΩΜΑ
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΠΡΑΣΙΝΟ
ΜΑΥΡΟ
ΚΙΤΡΙΝΟ
ΜΠΛΕ
Con-Troll: Τον επόμενο αριστερό μπακ της ΑΕΚ αναζητά ο Παναθηναϊκός.
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Η Γιουβέντους ξεπέρασε την Gucci στο Instagram

H Γιουβέντους είναι πλέον η πιο δημοφιλής ιταλική μάρκα (brand) στο Instagram. Έφτασε τους 40,5 εκατομμύρια ακολούθους, ξεπερνώντας τη Gucci, που βρίσκεται στα 40,3 εκατομμύρια.

Η Γιουβέντους ξεπέρασε την Gucci στο Instagram | to10.gr

«Είναι το αποτέλεσμα μιας δεκαετούς ψηφιακής εξέλιξης, που πέρασε από την αλλαγή του λογότυπου το 2017. Έχουμε επανατοποθετήσει το σήμα μας σε έναν ευρύτερο χώρο, όπως η τέχνη, η μόδα, ο σχεδιασμός, ο τρόπος ζωής», δήλωσε στη Gazzetta dello Sport, ο Τζόρτζιο Ρότσι, επικεφαλής του εμπορικού τμήματος του συλλόγου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πάντως ορόσημο, θεωρείται η άφιξη του Κριστιάνο Ρονάλντο στην Γιουβέντους, μιας και με 227 εκατομμύρια ακόλουθους, ο Πορτογάλος βρίσκεται στην πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης στην πλατφόρμα και έχει συμβάλει στην ανάπτυξη του συλλόγου.

Εκείνη την εποχή, η Γιουβέντους είχε 10 εκατομμύρια ακολούθους. Σήμερα, λαμβάνοντας υπόψη το Instagram, το Facebook, το YouTube και το Twitter, ο συνολικός αριθμός των ακολούθων πλησιάζει τα 100 εκατομμύρια.

Αυτήν τη στιγμή η Γιουβέντους είναι συνολικά στην 70η θέση σε ακολούθους, 10η όμως εάν μιλάμε για μάρκες και εταιρείες. Μπροστά της βρίσκονται μόνο το National Geographic, η Nike, η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ Μαδρίτης, η Victoria’s Secret, το Champions League, η NASA, το NBA και η Marvel.