Παράσχος : «Πληρώσαμε τα λάθη μας»

Παράσχος : «Πληρώσαμε τα λάθη μας»

Ο έμπειρος τεχνικός τόνισε ότι οι παίκτες του ήταν καλύτεροι στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά πλήρωσαν ακριβά το λάθος που έκαναν στη φάση του γκολ.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Στις χαμένες ευκαιρίες της ομάδας του στάθηκε ο Γιώργος Παράσχος μετά την ήττα από τον Αστέρα Τρίπολης με 1-0.

Ο έμπειρος τεχνικός τόνισε ότι οι παίκτες του ήταν καλύτεροι στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά πλήρωσαν ακριβά το λάθος που έκαναν στη φάση του γκολ.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην κάμερα της Nova:

«Ήταν θέμα ικανότητας, αλλά και τύχης προκειμένου να διαμορφωθεί αυτό το αποτέλεσμα. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε εκεί όπου παίξαμε πραγματικά καλό ποδόσφαιρο να φτάσουμε σε ένα γκολ που νομίζω πως το αξίζαμε!

Πληρώσαμε τα λάθη μας και χάσαμε.. Έπαιξε ρόλο, σε κάποιο σημείο, και η κούραση αλλά αυτό συμβαίνει και είμαστε υποχρεωμένοι να το αντιμετωπίσουμε.

Μπορεί να δώσαμε τρία συνεχόμενα παιχνίδια με τους ίδιους παίκτες αλλά στο 2ο ημίχρονο ήμασταν καταιγιστικοί και επί της ουσίας πληρώσαμε ένα λάθος μας».

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ