
Τέθηκαν σε κυκλοφορία από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ τα εισιτήρια διαρκείας της σεζόν 2025/26, που είναι ιστορική λόγω της συμπλήρωσης 100 χρόνων από την ίδρυση του συλλόγου
Την Παρασκευή (11/7) ξεκίνησε η κυκλοφορία των εισιτηρίων διαρκείας για τη νέα ιστορική σεζόν (2025/26), κατά τη διάρκεια της οποίας ο ΠΑΟΚ θα γιορτάσει 100 χρόνια ιστορίας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ:
«Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει πως την Παρασκευή (11.07) στις 10:00 ξεκινάει η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας της σεζόν 2025-26.
Διαβάστε επίσης: Πρώτα το «πεντάρι» και για γκαρντ έχει καιρό
Τα εισιτήρια διαρκείας για την αγωνιστική περίοδο 2025-26 περιλαμβάνουν όλους τους εντός έδρας αγώνες :
- Πρωταθλήματος Stoiximan Super League
- Stoiximan Super League Playoffs
- Kυπέλλου
- Φιλικούς
- Προκριματικούς UEFA
- Φάσης των ομίλων UEFA σε περίπτωση συμμετοχής της ομάδας μας
Για την ανανέωση της ίδια θέσης, πατήστε εδώ. (διαθέσιμο από Παρασκευή)
Για την αλλαγή θέσης & θύρας, πατήστε εδώ. (διαθέσιμο από Παρασκευή)
Περιόδοι διάθεσης
1η περίοδος (11.07.2025 10:00 ως 24.07.2025 17:00)
Στην πρώτη περίοδο διάθεσης (ως τις 24.07) οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας της αγωνιστικής περιόδου 2024-25 θα έχουν δικαίωμα είτε να ανανεώσουν τη θέση τους με την τιμή της ανανέωσης είτε να αλλάξουν θύρα ή θέση με την προνομιακή τιμή ανανέωσης. Από την Παρασκευή 25.07 οι περσινοί κάτοχοι δεν θα έχουν δικαίωμα ανανέωσης της θέσης τους. Οι μη κάτοχοι εισιτήριων διαρκείας δεν θα μπορούν να αγοράσουν εισιτήριο διαρκείας την 1η περίοδο διάθεσης.
Για την ανανέωση της ίδια θέσης, πατήστε εδώ. (διαθέσιμο από Παρασκευή)
Για την αλλαγή θέσης & θύρας, πατήστε εδώ. (διαθέσιμο από Παρασκευή)
Διευκρινίσεις 1ης περιόδου
- Ο φίλαθλος μετά το στάδιο της καταχώρησης των στοιχείων του (Ονοματεπώνυμο, ΑΔΤ/Αρ.Διαβατηρίου & ΑΜΚΑ), θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον ΑΜΚΑ στο πεδίο «κουπόνι», μετά να επιλέξει «αποθήκευση» «ενημέρωση» & «συνέχεια» για να του επιτραπεί η μετάβαση στο τελικό στάδιο της πληρωμής.
- Στη φόρμα ανανέωσης οι κάτοχοι διαρκείας της θύρας 4A & 7A θα πρέπει να καταχωρήσουν στο πεδίο «θύρα» το νούμερο 4 ή 7 αντίστοιχα & το γράμμα A της θύρας με αγγλικούς χαρακτήρες, ενώ οι κάτοχοι διαρκείας της θύρας VipA θα πρέπει να καταχωρήσουν στο πεδίο «θύρα» μόνο το γράμμα A της θύρας με αγγλικούς χαρακτήρες χώρις το Vip.
- Οι εκπτωτικές κατηγορίες δεν θα έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν θέση ή θύρα κατά την 1η περίοδο διάθεσης.Εφόσον επιθυμούν αλλαγή θέσης ή θύρας θα πρέπει να αγοράσουν κατά την 2η περίοδο διάθεσης που η τιμή της εκπτωτικής κατηγορίας δεν διαφοροποιείται.
2η περίοδος (25.07.2025 10:00 ως 03.08.2025 17:00)
Κατηγορίες Εισιτηρίων Διαρκείας
Από τις 25.07.2025 10:00 και μετά όλες οι θέσεις που δεν ανανεώθηκαν, ελευθερώνονται και γίνονται διαθέσιμες προς πώληση σε κάθε ενδιαφερόμενο.
- Ανανέωση : Κάθε κάτοχος εισιτηρίου διαρκείας της σεζόν 2024-25 έχει δικαίωμα να ανανεώσει τη θέση του ή να αλλάξει θέση/θύρα με προνομιακή τιμή ως τις 24.07.
- Νέο : Διατίθενται σε όλες τις θύρες από τις 25.07.
- Παιδικό (Έως 15 ετών) : Κάθε παιδικό εισιτήριο διαρκείας της σεζόν 2024-25 μπορεί να ανανεωθεί υπό την προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί η ανανέωση του εισιτηρίου διαρκείας του κηδεμόνα & ότι το έτος γέννησης του παιδιού είναι από 01.01.2010 κι έπειτα. Δεν πωλούνται μεμονωμένα & δεν θα είναι διαθέσιμα στις θύρες 4 – 4A – VIP – VIPA. Ο αριθμός των διαθέσιμων παιδικών εισιτηρίων διαρκείας είναι περιορισμένος.
- ΑΜΕΑ : Για την έκδοση εισιτηρίου διαρκείας ΑΜΕΑ είναι απαραίτητη η προσκόμιση πιστοποιητικού αναπηρίας 67% κι άνω με ισχύ ως και 31.05.2026. Τα ΑΜΕΑ εισιτήρια διαρκείας δεν θα είναι διαθέσιμα στις θύρες 4 – 4A – VIP – VIPA. Ο αριθμός των διαθέσιμων εισιτηρίων διαρκείας ΑΜΕΑ είναι περιορισμένος. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεν θα αποθηκεύσει, έστω και προσωρινά, κανένα δεδομένο υγείας.
Σημείο πώλησης
Αποκλειστικά online μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ www.paokfc.gr
Το ηλεκτρονικό σύστημα διάθεσης εισιτηρίων διαρκείας θα ανοίξει στις 11.07.2025 10:00 και θα κλείσει για την 1η περίοδο διάθεσης στις 24.07.2025 17:00. Για την 2η περίοδο διάθεσης θα ανοίξει στις 25.07.2025 10:00 και θα κλείσει οριστικά στις 03.08.2025 17:00.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της αγοράς, ο φίλαθλος λαμβάνει στο δηλωθέν email ένα επιβεβαιώτικο email αγοράς το οποίο περιλαμβάνει το QR code & τον κωδικό εισιτηρίου Gov.gr wallet με όλες όλες οι απαραίτητες πλήροφορίες έτσι ώστε να μπορέσει να προσθέσει & να ταυτοποιήσει το εισιτήριο διαρκείας στην εφαρμογή Gov.gr Wallet για να αποκτήσει δικαίωμα εισόδου στο γήπεδο Τούμπας.
Διευκρινίζουμε ότι χωρίς την προσθήκη του εισιτήριου διαρκείας στην εφαρμογή Gov.gr Wallet δεν θα είναι εφικτή η είσοδος του φιλάθλου στο γήπεδο Τούμπας.
Τρόποι πληρωμής ηλεκτρονικής αγοράς
- Χρεωστική κάρτα (Mastercard/Visa)
- Πιστωτική κάρτα (Mastercard/Visa) με δυνατότητα αποπληρωμής σε έως 10 άτοκες δόσεις. Όλες οι πιστωτικές κάρτες από ημεδαπά πιστωτικά ιδρύματα είναι δεκτές για αγορά με ατόκες δόσεις. Δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί καμία συναλλαγή με κάρτες DINERS CLUB & AMERICAN EXPRESS.
Οι εταιρίες που επιθυμούν την έκδοση τιμολογίου θα πρέπει να επιλέξουν στο στάδιο της πληρωμής & στο πεδίο «είδος παραστατικού» το «τιμολόγιο πώλησης» και έπειτα να καταχωρήσουν στο σύστημα τα στοιχεία της εταιρείας. Η εξόφληση θα πρέπει να γίνει υποχρεωτικά μέσω εταιρικής κάρτας. Μετά από τον έλεγχο ορθότητας των δηλωθέντων εταιρικών στοιχείων, το τιμολόγιο θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά στο email του δηλωθέντα κατόχου εισιτήριου διαρκείας.
Διευκρινίσεις
- Κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να έχει στην κατοχή του 1 εισιτήριο διαρκείας.
- Στις ηλεκτρονικές αγορές υπάρχει ο περιορισμός του ενός (1) εισιτηρίου διαρκείας ανά λογαριασμό.
- Μετά την αγορά δεν θα είναι εφικτή η αλλαγή θέσης ή η ακύρωση της συναλλαγής.
- Οι Vip/VipA κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας έχουν εξασφαλισμένη θέση στάθμευσης στο σχολικό συγκρότημα πλησίον του γηπέδου & η παραχώρηση του οποίου τελεί υπό την αίρεση απόφασης της σχολικής επιτροπής. Το προνόμιο δεν ισχύει για όσα Vip/VipA εισιτήρια διαρκείας διατεθούν δωρεάν. Οι δικαιούχοι θα ενημερώθουν μέσω email για τον τρόπο παραλαβής της κάρτας στάθμευσης.
- Οι κάτοχοι εισιτήριων διαρκείας θα έχουν το δικαίωμα μεταβίβασης (εξαιρούνται εκπτωτικές κατηγορίες παιδικό, αμεα, κάτοικοι εξωτερικου που εισέρχονται ως non gr residents) μέσω του Gov.gr Wallet. Η επιλογή μεταβίβασης θα είναι ενεργή ως επιλογή στο Gov.gr Wallet App μέχρι και 6 ώρες πριν την έναρξη του εκάστοτε αγώνα για λόγους ασφαλείας. Ο μέγιστος αριθμός μεταβιβάσεων είναι 10 φορές ανά αγωνιστική περίοδο.
- Ενημερώνουμε όλους τους φιλάθλους μας ότι δε θα υπάρχει η δυνατότητα εισόδου στο γήπεδο χωρίς τη χρήση της εφαρμογής Gov.gr Wallet. Για αυτό και είναι απαραίτητη η εγκατάστασή της από όσους δεν τη διαθέτουν ακόμα. Ο φίλαθλος θα πρέπει να προσθέσει & να ταυτοποιήσει το εισιτήριο διαρκείας του στην εφαρμογή Gov.gr Wallet, ακολουθώντας τη διαδικασία που προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία προκειμένου να έχει πρόσβαση στο γήπεδο Τούμπας. Για να κατεβάσετε την εφαρμογή είναι απαραίτητη η χρήση των προσωπικών κωδικών TaxisNet/web banking, καθώς και η κατοχή επιβεβαιωμένου αριθμού κινητού τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ). Η εφαρμογή Gov.gr Wallet διατίθεται δωρεάν για τους κατόχους Apple στο Apple Store και για τους κατόχους Android στο Google Play.
- Σας εφιστούμε την προσοχή ότι ο δηλωθείς κάτοχος εισιτηρίου διαρκείας στη ticketing πλατφόρμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα πρέπει να είναι ο ίδιος που τελικά θα ταυτοποιηθεί στην εφαρμογή Gov.gr Wallet.
- Για περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με το ψηφιακό εισιτήριο, καθώς και για πληροφορίες και οδηγίες αναφορικά με την λειτουργία του ψηφιακού εισιτηρίου μπορείτε να ανατρέξετε στο https://tickets.gov.gr/.
- Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ διευκρινίζει ότι δεν εμπλέκεται στη διαδικασία προσθήκης του ψηφιακού εισιτηρίου στο Ggr Wallet από την αγορά του και εντεύθεν. Για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα παρουσιαστεί σχετικά με την προσθήκη στο Gov.gr Wallet ή τυχόν δυσλειτουργίες ή άτομα που δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό, θα πρέπει να ανατρέξουν αποκλειστικά στο Gov.gr Εξυπηρέτηση Πολίτη (support.gov.gr) & https://wallet.gov.gr/support.
Συχνές Ερωτήσεις
1. Μετά τη σύνδεσή μου με κωδικούς taxisnet / web banking, λαμβάνω ένα μήνυμα λάθους που αναφέρει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη σύνδεσή μου. Τι μπορώ να κάνω;
Παρακαλούμε ελέγξτε ότι πληκτρολογείτε σωστά τους κωδικούς taxisnet / web banking. Επιπλέον, μπορείτε να πραγματοποιήσετε τα παρακάτω διορθωτικά βήματα:
Κάντε επανεκκίνηση της συσκευής.
Διακόψτε αναγκαστικά (force stop) την εφαρμογή από τις ρυθμίσεις συστήματος και εκκινήστε την ξανά.
Διαγράψτε το περιεχόμενο της κρυφής μνήμης (cache) και τα δεδομένα της εφαρμογής.
Διακόψτε αναγκαστικά (force stop) τον Chrome (για Android) ή τον προεπιλεγμένο περιηγητή (default browser) της συσκευής σας από τις ρυθμίσεις συστήματος και εκκινήστε τον ξανά.
Διαγράψτε το περιεχόμενο της κρυφής μνήμης (cache) και τα δεδομένα του Chrome (για Android) ή του προεπιλεγμένου περιηγητή (default browser) της συσκευής σας.
Αφού ολοκληρώσετε κάθε ένα από τα παραπάνω βήματα, προσπαθήστε ξανά να συνδεθείτε στην εφαρμογή.
2. Η εφαρμογή σταματά να λειτουργεί αφού συνδεθώ με κωδικούς taxisnet/ web banking. Τι μπορώ να κάνω;
Παρακαλούμε ελέγξτε για τα παρακάτω:
Έχετε εγκαταστήσει την τελευταία έκδοση της εφαρμογής μέσα από τα επίσημα κανάλια διανομής (για παράδειγμα, όχι από επαναφορά αντιγράφου ασφαλείας της συσκευής).
Συνδέεστε στο διαδίκτυο. Αποφύγετε τη χρήση VPN και χρησιμοποιήστε δεδομένα κινητής τηλεφωνίας.
Έχετε ρυθμίσει PIN, pattern, ή βιομετρικά στοιχεία για κλείδωμα της συσκευής.
Έχετε συσκευή με την πιο πρόσφατη έκδοση του λειτουργικού συστήματος.
Έχετε τον προεπιλεγμένο περιηγητή (default browser) σας ενημερωμένο με την τελευταία έκδοση και επιτρέπετε τα cookies.
Έχετε ρυθμίσει την ημερομηνία και ώρα της συσκευής να ενημερώνεται αυτόματα.
Δεν έχετε αποκτήσει πλήρη διαχειριστικά δικαιώματα ή πρόσβαση στο λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας (root).
Τρόποι Επικοινωνίας
Τηλέφωνο : 2310954099 (Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 18:00)
Email : [email protected]»