ΠΑΟΚ – Ατρόμητος : «Από τις αποφάσεις του διαιτητή ήρθε η ήττα»

ΠΑΟΚ – Ατρόμητος : «Από τις αποφάσεις του διαιτητή ήρθε η ήττα»

Η διαιτησία έπαιξε καθοριστικό ρόλο για τη διαμόρφωση του αποτελέσματος στην αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τον Ατρόμητο (2-1), σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Νταμίρ Κάναντι

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Ο Ατρόμητος ηττήθηκε για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα μετά το 2-1 της Τούμπας κόντρα στον ΠΑΟΚ, με τον Νταμίρ Κάναντι να τονίζει ότι η ομάδα του στάθηκε αξιοπρεπώς, ωστόσο, η διαιτησία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του αποτελέσματος.

Αναλυτικά όσα είπε ο Κάναντι στη NOVA:

«Το πιο σημαντικό για εμάς ήταν η καλή απόδοση της ομάδας και νομίζω ότι παίξαμε αρκετά καλά και σταθήκαμε καλά, ο ΠΑΟΚ δημιούργησε αρκετές ευκαιρίες, αλλά ήμασταν παρών στο παιχνίδι, ωστόσο οι αποφάσεις του διαιτητή επηρέασαν το παιχνίδι και από αυτές ήρθε η ήττα για εμάς».

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ