
Ο Ζοάν Σάστρε αποτελεί και επίσημα παρελθόν από τον ΠΑΟΚ, με τον Ισπανό να αποχαιρετά την ομάδα, μέσω μίας ανάρτησης στο Instagram.
Ο ΠΑΟΚ την Παρασκευή (26/6) ανακοίνωσε την λήξη της συνεργασίας με τον Ζοάν Σάστερ.
Ο Ισπανός μπακ, αποκτήθηκε τον Ιανουάριο του 2022 και στο διάστημα που αγωνίστηκε με τα ασπρόμαυρα κατέκτησε ένα πρωτάθλημα ενώ είχε 119 συμμετοχές με επτά γκολ και δέκα ασίστ.
Μετά από τέσσερα χρόνια, ο Σάστρε θέλησε να αποχαιρετήσει την ομάδα και τον κόσμο της, μέσω μίας συγκινητικής ανάρτησης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.
Αναλυτικά όσα έγραψε ο Σάστρε:
«Το μόνο που μπορώ να πω είναι ευχαριστώ. Μετά από τεσσεράμισι χρόνια, ήρθε η ώρα να κλείσω ένα πολύ ξεχωριστό κεφάλαιο στη ζωή μου.
Θέλω να ευχαριστήσω τον ΠΑΟΚ που μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και όλους στην ομάδα.
Αλλά πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ τους οπαδούς για την άνευ όρων υποστήριξη και αγάπη σας σε όλο αυτό το ταξίδι.
Πάντα προσπαθούσα, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου, να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και να φανώ αντάξιος της αγάπης που μου δείξατε. Ελπίζω έτσι να με θυμάστε.
Φεύγω με την καρδιά μου γεμάτη αναμνήσεις και περήφανος που φόρεσα αυτά τα χρώματα. Ο ΠΑΟΚ θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.



















