Γ. Σαββίδης ενόψει του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Παίζουμε κρυφτούλι» 

Γ. Σαββίδης ενόψει του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Παίζουμε κρυφτούλι» 

Το ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα στις 5 Μαρτίου του 2017 και το γκολ του Εβγέν Σάκχοφ θυμήθηκε ο Γιώργος Σαββίδης, στέλνοντας το μήνυμα του ενόψει του επικείμενου ματς ανάμεσα στις δύο ομάδες.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Δυναμιτίζει το κλίμα ενόψει Ολυμπιακού ο Γιώργος Σαββίδης. Το μέλος της διοίκησης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ θυμήθηκε το προπέρσινο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα και το τέρμα που σημείωσε ο Εβγέν Σακχόφ.

Το προπέρσινο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα και το γκολ του Εβγέν Σάκχοφ θυμήθηκε ο Γιώργος Σαββίδης, στέλνοντας το μήνυμα του και για τα όσα έγιναν την περσινή σεζόν.

Συγκεκριμένα ανάρτησε το video με το γκολ που είχε σημειώσει ο Ουκρανός μέσος στο ντέρμπι με τους Πειραιώτες (νίκη ΠΑΟΚ με σκορ), κάνοντας παράλληλα λόγο για… κρυφτούλι.

«Έτσι να φρεσκάρω λίγο την μνήμη σου Σάκχοφ… Άσπρες τρίχες έβγαλες από τότε! Ξέρω, ξέρω δεν φταις εσύ, παίζουμε κρυφτούλι…», ανέφερε χαρακτηριστικά στο μήνυμα Σαββίδη ενόψει του μεγάλου ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ