Γ. Σαββίδης: «Την πιο όμορφη νύχτα μας δεν την ζήσαμε ακόμη…» (pic)

Γ. Σαββίδης: «Την πιο όμορφη νύχτα μας δεν την ζήσαμε ακόμη…» (pic)

Ο γιος του μεγαλομετόχου του ΠΑΟΚ, Γιώργος Σαββίδης, έστειλε το δικό του μήνυμα για τη νύχτα που όλοι οι φίλοι του ΠΑΟΚ περιμένουν με αγωνία

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Η 5η Μαΐου είναι η μέρα για την οποία αδημονούν όλοι οι φίλοι του ΠΑΟΚ.

Είναι η ημέρα που ολοκληρώνεται το πρωτάθλημα και ο Γιώργος Σαββίδης, με μία ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram επισημαίνει ότι την πιο όμορφη νύχτα δεν την έχει ζήσει ακόμα ο Δικέφαλος του Βορρά και θα είναι η 5η του Μάη!

«Την πιο όμορφη νύχτα μας δεν τη ζήσαμε ακόμη, ξέρω όμως πως την έχει φανταστεί όπως κι εγώ», ήταν συγκεκριμένα το διαδικτυακό του μήνυμα.

Δείτε την ανάρτησή του:

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ