Ο Ολυμπιακός με δύο γκολ των Γκιγιέρμε (10' και 16') και από έναν των Ελαμπντελαουί (44') και Φορτούνη (57') επικράτησε με 4-0 της Ξάνθης στο Γεώργιος Καραϊσκάκης. Επιστροφή Αβραάμ Παπαδόπουλου, μετά από 4,5 χρόνια
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης