Παναθηναϊκός : Δείπνο συσπείρωσης με πρωτοβουλία των αρχηγών

Παναθηναϊκός : Δείπνο συσπείρωσης με πρωτοβουλία των αρχηγών

Μαζί έφαγαν όλοι οι παίκτες του Παναθηναϊκού το βράδυ της Πέμπτης στη Γλυφάδα.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Οι παίκτες του Παναθηναϊκού παραμένουν ενωμένοι παρά τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν όσον αφορά τον οικονομικό τομέα και προσπαθούν όσο το δυνατόν να μένουν ανεπηρέαστοι απ’ όλα αυτά.

Μάλιστα, έπειτα από πρωτοβουλία των αρχηγών, Δημήτρη Κουρμπέλη, Λούκας Βιγιαφάνιες, Ροντρίγκο Μολέδο και Γκιγέρμο Μολίνς, οι παίκτες δείπνησαν όλοι μαζί το βράδυ της Πέμπτης στη Γλυφάδα.

Το κλίμα μεταξύ των παικτών ήταν εξαιρετικό, με τους ποδοσφαιριστές να προσπαθούν να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και να μην σκέφτονται μονίμως τα οικονομικά προβλήματα που ταλαιπωρούν τον σύλλογο και κατ’ επέκταση και τους ίδιους.

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ