Άρης: Το μήνυμα του Σόουζα στην ΑΕΛ (pic)

Άρης: Το μήνυμα του Σόουζα στην ΑΕΛ (pic)

O Πορτογάλος αμυντικός ευχήθηκε καλή σεζόν στην παλιά του ομάδα μετά τη ρεβάνς με τον Άρη.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Για τον Ούγκο Σόουζα τα παιχνίδια του Άρη με την ΑΕΛ Λεμεσού είχαν ιδιαίτερη σημασία, καθώς έχει αγωνιστεί στην κυπριακή ομάδα στο παρελθόν.

Μάλιστα ο Πορτογάλος υπήρξε παίκτης της τη σεζόν 2011-12 που κατέκτησε πρωτάθλημα.

Ο Σόουζα συνάντησε παλιούς γνωστούς στη χτεσινή (01/08) ρεβάνς μεταξύ των δυο ομάδων στη Λάρνακα – με τον Άρη να παίρνει την πρόκριση στην επόμενη φάση του Europa League – και μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Instagram τους έστειλε το μήνυμα του, αναφέροντας: «Ήταν ωραίο που σας είδα ξανά. Εύχομαι να έχετε καλή σεζόν».

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ