Σα: «Περήφανος γι’ αυτή την ομάδα, κοιτάμε το επόμενο ματς» (pic)

Σα: «Περήφανος γι’ αυτή την ομάδα, κοιτάμε το επόμενο ματς» (pic)

Το μήνυμα του Πορτογάλου τερματοφύλακα του Ολυμπιακού στα social media μετά το 1-1 στο ΟΑΚΑ.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Σύνθημα ανασύνταξης και αντεπίθεσης έστειλε ο Ζοσέ Σα μετά το 1-1 με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ, για την 4η αγωνιστική της Σούπερ Λίγκας 1.

Ο Πορτογάλος πορτιέρο μετά τη λήξη της αναμέτρησης ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία του από το αποψινό παιχνίδι με το Τριφύλλι και τη συνόδευσε με το παρακάτω μήνυμα: «Είμαι περήφανος γι’ αυτή την ομάδα. Δεν ήταν το αποτέλεσμα που θέλαμε αλλά προς το παρόν δουλεύουμε και σκεφτόμαστε το επόμενο παιχνίδι. Τη νίκη».

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Σα στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό δέχθηκε γκολ από τον Μολό από το σημείο του πέναλτι στο 90’, ενώ στο 58’ είχε αποκρούσει το πέναλτι που είχε εκτελέσει ο Μακέντα.

Δείτε την ανάρτησή του:

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Proud of this team. It wasn’t the result we wanted but now it’s working and thinking about the next game. TO WIN @olympiacosfc

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη José Sá (@josesaoficial) στις

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ