ΑΕΚ: «Καλό μήνα από το σπίτι μας» (pic)

ΑΕΚ: «Καλό μήνα από το σπίτι μας» (pic)

Η ανάρτηση της ΑΕΚ από την «Αγιά Σοφιά».

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Πρώτη του μηνός σήμερα σε μια ηλιόλουστη Κυριακή με την ΑΕΚ να επιλέγει να στείλει τις ευχές της από την «Αγιά Σοφιά».

Με τα έργα να συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς και στο εσωτερικό πλέον του γηπέδου το σπίτι της Ένωσης πλησιάζει όλο και περισσότερο στην τελική του μορφή.

Η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ αναρτώντας μια φωτογραφία από το γήπεδο, ευχήθηκε καλό μήνα στους φίλους της ομάδας.

Δείτε την ανάρτηση:

 

 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 

 

Καλό μήνα από το σπίτι μας! #aekfc #ourhome #ourland #ourhistory #ourcity #agiasofia #neafiladelfia #weareback

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ΑΕΚ ATHENS FC (@aekfc_official) στις

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ