«Το ποδόσφαιρο χωρίς οπαδούς καταστρέφει το άθλημα» (pic)

«Το ποδόσφαιρο χωρίς οπαδούς καταστρέφει το άθλημα» (pic)

Οι οπαδοί του Ατρομήτου εξέφρασαν την αντίθεσή τους για τη διεξαγωγή των αγώνων κεκλεισμένων των θυρών.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση έστειλαν οι οπαδοί του Ατρομήτου στον αγώνα με τη Λαμία, για τη δεύτερη αγωνιστική των πλέι άουτ.

Συγκεκριμένα, στην κερκίδα που καθόντουσαν οι οργανωμένοι οπαδοί του Ατρομήτου πριν τον κορωνοϊό, υπάρχει ένα πανό στο οποίο είναι γραμμένο το εξής μήνυμα: «Το ποδόσφαιρο χωρίς οπαδούς καταστρέφει το άθλημα».

Με αυτό τον τρόπο οι οπαδοί του Ατρομήτου δείχνουν την αντίθεσή του για διεξαγωγή των αγώνων κεκλεισμένων των θυρών.

Δείτε τη σχετική φωτογραφία:

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ