Παναθηναϊκός: Χάνει οριστικά το ντέρμπι με Ολυμπιακό ο Γιόχανσον

Παναθηναϊκός: Χάνει οριστικά το ντέρμπι με Ολυμπιακό ο Γιόχανσον

Ο Ματίας Γιόχανσον έχει αιμάτωμα και θα παραμείνει δύο εβδομάδες εκτός.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Νέο πρόβλημα για τον Γιώργο Δώνη εν όψει του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, αφού ο Ματίας Γιόχανσον χάνει οριστικά όχι μόνο το συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά και το επόμενο.

Ο Σουηδός δεξιός είχε εκ νέου ενοχλήσεις μετά τη σημερινή προπόνηση με αποτέλεσμα να υποβληθεί σε υπέρηχο.

Διαπιστώθηκε αιμάτωμα στον ορθό μηριαίο με αποτέλεσμα ο χρόνος αποθεραπείας του να υπολογίζεται σε δύο εβδομάδες.

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ