Διαφωνία μεταξύ ΟΧΕ και ομάδων για την Α1 Γυναικών

Διαφωνία μεταξύ ΟΧΕ και ομάδων για την Α1 Γυναικών

Τι ειπώθηκε στην τηλεδιάσκεψη της ΟΧΕ με τους εκπροσώπους της Α1 Γυναικών.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Σε τηλεδιάσκεψη που έγινε για την Α1 Γυναικών δεν υπήρχε σύμπνοια απόψεων, όσον αφορά τον τρόπο διεξαγωγής του πρωταθλήματος.

Συγκεκριμένα συμμετείχαν 12 ομάδες (9 της φετινής σεζόν και οι Εθνικός Κοζάνης, Δόξα Βύρωνα και ΓΑΣ Καματερού).

Τέσσερις σύλλογοι ήθελαν ενιαία κατηγορία βασιζόμενοι στο ότι το πρωτάθλημα θα είναι ανταγωνιστικότερο και ότι οι μετακινήσεις υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια.

Αντιθέτως εφτά εκπρόσωποι τάχθηκαν υπέρ των ομίλων (Βορρά και Νότου) ενώ ο ΠΑΟΚ κράτησε ουδέτερη στάση.

Οι Αθηναϊκές ομάδες ήταν αυτές που ήθελαν να γίνουν δύο όμιλοι, καθώς υπάρχει οικονομικό πρόβλημα στο θέμα των μετακινήσεων, ενώ επισήμαναν ότι τα περισσότερα σωματεία βρίσκοντ

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ