Καθυστέρησε λόγω βροχής η εκκίνηση στο Grand Prix Βελγίου

Καθυστέρησε λόγω βροχής η εκκίνηση στο Grand Prix Βελγίου

Οι καιρικές συνθήκες έφεραν τα πάνω κάτω στην πίστα του Σπα και το Grand Prix καθυστέρησε να ξεκινήσει.

Η έντονη βροχή και η πολύ περιορισμένη ορατότητα ανάγκασαν τους διοργανωτές του Grand Prix Βελγίου να διακόψουν τη διαδικασία εκκίνησης το μεσημέρι της Κυριακής (27/7), αμέσως μετά τον γύρο σχηματισμού που έγινε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα του Σπα-Φρανκορσάμπ. Τα μονοθέσια οδηγήθηκαν στα pits και η εκκίνηση ανεστάλη επ’ αόριστον, με τους οδηγούς και τις ομάδες να αναμένουν οδηγίες από τη FIA (Διεθνή ομοσπονδία αυτοκινήτου).

«Δεν βλέπω σχεδόν τίποτα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, οπότε δεν μπορώ να φανταστώ πώς είναι για τους υπόλοιπους», ανέφερε μέσω ασυρμάτου ο Λάντο Νόρις της McLaren, που ξεκινούσε από την pole position και βρίσκεται μόλις εννέα βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας και ομόσταυλό του, Όσκαρ Πιάστρι. Αργότερα, ο Βρετανός πιλότος παραδέχτηκε ότι τα νερά δεν ήταν τόσο προβληματικά, αλλά η έλλειψη ορατότητας έκανε την κατάσταση εξαιρετικά επικίνδυνη.

Διαβάστε επίσης: Big 3: Το ασφαλές ποντάρισμα του Μπαρτζώκα για τον Θρύλο

Μετά από περίπου μία ώρα αναμονής και συνεχών συζητήσεων για την κατάσταση της πίστας, η FIA ανακοίνωσε ότι θα επιχειρήσει εκκίνηση μόλις απομακρυνθεί το νερό. Διευκρίνισε, μάλιστα, ότι δεν έχει ξεκινήσει επίσημα το χρονόμετρο του αγώνα, άρα δεν τίθεται θέμα εφαρμογής του χρονικού ορίου των τριών ωρών. Ο Μαξ Φερστάπεν εξέφρασε τη δυσφορία του όταν ανακοινώθηκε κόκκινη σημαία: «Αυτό είναι λίγο χαζό. Απλά πρέπει να τρέξουμε. Είναι υπερβολικά προσεκτικοί. Και τώρα έρχεται η δυνατή βροχή».

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ, παγκόσμιος πρωταθλητής του 2016 και νυν σχολιαστής στο Sky Sports, υπογράμμισε την αδυναμία των οδηγών να δράσουν υπό τις συνθήκες που επικρατούσαν: «Οι συνθήκες είναι φρικτές. Η εκκίνηση του αγώνα θα είναι εξαιρετικά δύσκολη. Δεν βλέπεις τίποτα. Έχεις ευθείες που πρέπει να τις πάρεις «φουλ γκάζι», αλλά είσαι ουσιαστικά τυφλός. Κοιτάς αριστερά ή δεξιά τον τοίχο για να βρεις σημάδι φρεναρίσματος».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το GP του 2021 στο ίδιο σιρκουί παραμένει το πιο σύντομο στην ιστορία της Formula 1, με μόλις τρεις γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και μισούς βαθμούς να απονέμονται.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ