
Η γαλανόλευκη θα μετάσχει (8-10/1) στον προκριματικό Ευρωπαϊκό Όμιλο του φετινού World League, με τη συμμετοχή άλλων 7 εθνικών ομάδων.
Στο Ντέμπρετσεν αναχωρεί αύριο (6/1) η Εθνική μας ομάδα υδατοσφαίρισης των Ανδρών, για να μετάσχει (8-10/1) στον προκριματικό Ευρωπαϊκό Όμιλο του φετινού World League, με τη συμμετοχή άλλων 7 εθνικών ομάδων.
Στην αποστολή μετέχουν οι εξής 15 διεθνείς πολίστες μας: Μάνος Ζερδεβάς, Κώστας Γαλανίδης (τερματοφύλακες), Κώστας Γενηδουνιάς, Δημήτρης Σκουμπάκης, Μάριος Καπότσης, Γιάννης Φουντούλης, Αλέξανδρος Παπαναστασίου, Γιώργος Δερβίσης, Στέλιος Αργυρόπουλος – Κανακάκης, Κώστας Μουρίκης, Χριστόδουλος Κολόμβος, Κώστας Γκιουβέτσης, Άγγελος Βλαχόπουλος, Κώστας Γούβης, Στάθης Καλογερόπουλος.
Μαζί τους, ο ομοσπονδιακός τεχνικός Θόδωρος Βλάχος, ο συνεργάτης του Δημήτρης Κραβαρίτης, ο γιατρός Γιώργος Μαρίνος, ο φυσικοθεραπευτής Βαγγέλης Κωνσταντόπαιδος και ο μάνατζερ των Εθνικών ομάδων υδατοσφαίρισης, Αντώνης Αρώνης (αρχηγός αποστολής).
Πρώτος αντίπαλος της Εθνικής μας ομάδας, η Γαλλία την ερχόμενη Παρασκευή (8/1, 18.30 τοπική)., ενώ θα παίξουν ακόμη την ίδια ημέρα:
(1) Κροατία – Μαυροβούνιο
(2) Σερβία – Ισπανία
(4) Ιταλία – Ουγγαρία
Η νικήτρια του αγώνα μας, θα αναμετρηθεί το Σάββατο (9/1, 18.30 τοπική) με το νικητή του αγώνα 1, για να διεκδικήσει μετά την Κυριακή (10/1) ένα από τα 3 εισιτήρια πρόκρισης στην Τελική φάση της διοργάνωσης που θα διεξαχθεί στην Τιφλίδα, σε ημερομηνίες που θα ανακοινώσει αργότερα η Fina.
Διαιτητές στο Ντέμπρετσεν έχουν οριστεί οι Άντριαν Αλεξαντρέσκου (Ρουμανία), Φρανκ Όμε (Γερμανία), Σεργκέι Ναούμοφ (Ρωσία), Μικέλ Ζβάρτ (Ολλανδία), Ρούμπεν Γκαρσία (Ελβετία), Βιάτσισλαβ Μπιελιέφτσοφ (Ουκρανία).

Το βίντεο του Ολυμπιακού για Μπαρτζώκα: «Οι νικητές δεν σταματούν ποτέ να πιστεύουν» (vid)
Για την Εθνική μας ομάδα που προετοιμάζεται για το Προολυμπιακό τουρνουά στο Ρότερνταμ (14-21 Φεβρουαρίου), το παιχνίδι της στο Ντέμπρετσεν την Παρασκευή (8/1), είναι το πρώτο της μετά από σχεδόν 11 μήνες (12 Φεβρουαρίου Τιφλίδα, Γεωργία 19-7, προκριματικά World League) και μετά από διακοπή της εσωτερικής αγωνιστικής δράσης, από τις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου.


















