Δίπλα στην ομάδα βόλεϊ μετά το Λαύριο ο μπασκετικός Ολυμπιακός (pic)

Δίπλα στην ομάδα βόλεϊ μετά το Λαύριο ο μπασκετικός Ολυμπιακός (pic)

Η ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού επέστρεψε οδηγήθηκε απευθείας στο ΣΕΦ μετά την εκτός έδρας νίκη του για να δει από κοντά την προσπάθεια των «ερυθρόλευκων» με τη Ραβέννα.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Μπορεί λίγες ώρες νωρίτερα να νίκησε εκτός έδρας το Λαύριο, η ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού πάντως, μπήκε στο πούλμαν και κινήθηκε απευθείας για το ΣΕΦ, όπου η αντίστοιχη του βόλεϊ έπαιζε τον δεύτερο τελικό με την Ραβέννα για το Challenge Cup.

Οι «ερυθρόλευκοι» παρακολούθησαν από κοντά τις προσπάθειες των αθλητών του Μπενίτεθ για μία ακόμα ευρωπαϊκή κούπα, μετά την κατάκτηση των Γυναικών στην Προύσσα του Challenge Cup.

Δείτε την ανάρτηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ