
Αταμάν στα αποδυτήρια: «Τη Δευτέρα έχουμε Ολυμπιακό, θα είμαστε έτοιμοι»
Ο Εργκίν Αταμάν συνεχάρη τους παίκτες του μετά την επικράτηση κόντρα στη Μονακό και παράλληλα, έδωσε το σύνθημα για τη νίκη εναντίον του Ολυμπιακού ενόψει του ντέρμπι των αιωνίων για τη Stoiximan GBL (30/3).





























