
Νίκολιτς: «Η ομάδα είναι όπως ήταν πριν τρεις μήνες – Πρέπει να νικήσουμε τον Παναθηναϊκό για να φτιάξουμε το μομέντουμ»
Ο Μάρκο Νίκολιτς παραδέχθηκε πως η ΑΕΚ ήταν ανέτοιμη για ένα τέτοιο παιχνίδι όπως το νοκ-άουτ με τον ΟΦΗ και έδωσε το σύνθημα για τη συνέχεια.





























