
«Μπλακ άουτ» στο δεύτερο ημίχρονο και πικρός αποκλεισμός από τον τελικό για την Ελλάδα (12-15)
Η Εθνική μας έχασε με 15-12 από την Ουγγαρία και δεν κατάφερε να περάσει στον τελικό του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Έμεινε από επιθετικές λύσεις στο δεύτερο ημίχρονο η Ελλάδα.





























