Οσμάν: «Δεν με νοιάζει να αποδοκιμάζουν εμένα, αλλά ήταν ντροπή αυτό που έκαναν στον Αταμάν»

Ο Τσέντι Οσμάν μίλησε για τη συμπεριφορά των οπαδών της Εφές στο Game 4 με τον Παναθηναϊκό, τονίζοντας ότι θα έπρεπε να ντρέπονται για αυτά που έκαναν στον Αταμάν.

to10