Απόφαση-ντροπή για το ποδόσφαιρο – Δεν δέχτηκαν το αίτημα του Ολυμπιακού
Κανονικά θα διεξαχθεί την ερχόμενη Κυριακή (18/2) το ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό, μετά την απόφαση – ντροπή που πάρθηκε στο Δ.Σ της Λίγκας. ΑΕΚ, Παναθηναϊκός και Άρης πρωτοστάτησαν για να απορριφθεί το αίτημα των Πειραιωτών.
to10





























