Lockdown : Για βόλτα στο κέντρο έβγαλε τους Αθηναίους ο καλός καιρός

Lockdown : Για βόλτα στο κέντρο έβγαλε τους Αθηναίους ο καλός καιρός

Μοναστηράκι, Θησείο και Ακρόπολη πλήθος κόσμου έκανε τον περίπατό του φορώντας μάσκες και τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Για βόλτα στο κέντρο έβγαλε ο καλός καιρός τους Αθηναίους οι οποίοι παρά την αφρικανική σκόνη έσπευσαν να απολαύσουν τον ήλιο.

Μοναστηράκι, Θησείο και Ακρόπολη πλήθος κόσμου έκανε τον περίπατό του φορώντας μάσκες και τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα.

Σήμερα άλλωστε ελεύθερη ήτα και η είσοδος στους αρχαιολογικούς χώρους για την Παγκόσμια Ημέρα Μνημείων και Τοποθεσιών.

Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που περίμεναν με ανυπομονησία να επισκεφτούν στην Ακρόπολη, περιμένοντας στην ουρά.          

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ