«Σεισμός» με τον Σκλαβενίτη – Η τεράστια προσφορά… ωρών!

«Σεισμός» με τον Σκλαβενίτη – Η τεράστια προσφορά… ωρών!

Σούπερ μάρκετ: Άλλοι παίζουν μπάλα τη Black Friday, ενώ ο Σκλαβενίτης διαλύει τον ανταγωνισμό.

Σούπερ μάρκετ: Άλλοι παίζουν μπάλα τη Black Friday, ενώ ο Σκλαβενίτης διαλύει τον ανταγωνισμό.

Δείτε την μεγάλη προσφορά της αλυσίδας, η οποία ισχύει για… ώρες, έως και το Σάββατο.

Ο Σκλαβενίτης έβαλε μεγάλες προσφορές και «ειδικές τιμές» σε προϊόντα,

με πολλά 1+1 δώρο ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

Δέλεαρ για τους καταναλωτές, που δεν χρειάζεται να ψάξουν αλλού για black friday!

ΚΑΙ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ πριν εξαντληθούν στα ράφια!

Στα μεγάλα καταστήματα θα βρείτε και σε προσφορές σε πράγματα για οικιακό εξοπλισμό και ρούχα.

Δείτε όλα τα προϊόντα με τις προσφορές της εβδομάδας εδώ

Σουπερ μαρκετ: «Σεισμός» στην αγορά – Δείτε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Μy Market, Lidl

Σουπερ μαρκετ: Σκλαβενίτης, Μy Market, Lidl κάνουν τη μεγάλη κίνηση! Μεγαλώνουν και επεκτείνονται με ένα και στόχο. Να σαρώσουν την αγορά!

Σκλαβενίτης: Ακόμη δύο καταστήματα εντός του 2021

Ο Σκλαβενίτης από την αρχή του 2021 έχει ανοίξει 5 νέα καταστήματα και συγκεκριμένα σε Γιαννιτσά, Τρίκαλα, Ρίο, Σπάρτη και Σκιάθο.

Έως το τέλος του έτους αναμένεται η λειτουργία ακόμη 2 σημείων από την αλυσίδα.

Επιπλέον σύμφωνα με πληροφορίες του mononews, στα επόμενα σχέδια είναι και η δημιουργία, χωρίς να προσδιορίζεται ο ακριβής χρόνος, ενός ακόμη μεγάλου καταστήματος σε κομβικό σημείο της Αττικής και συγκεκριμένα στο ιστορικό κτίριο της Renault – MAVA στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας στο ύψος τη Νέας Φιλαδέλφειας, το οποίο είχε βγει πρόσφατα σε πλειστηριασμό.

My Market: Nέο κατάστημα στην Αθήνα το 2021

Ένα ακόμη κατάστημα στην καρδιά του κέντρου της Αθήνας προγραμματίζει έως το τέλος του 2021 η αλυσίδα My Market του Ομίλου METRO ΑΕΒΕ, με διευθύνοντα Σύμβουλο τον Αριστοτέλη Παντελιάδη, ενώ μέσα στο 2022 προγραμματίζεται η δημιουργία επιπλέον 4 έως 6 καταστημάτων.

Lidl Hellas: Έρχονται νέα καταστήματα σε Ιωάννινα και Λευκάδα

Στο αναπτυξιακό πλάνο της Lidl Ηellaς, με πρόεδρο της διοίκησης τον Ιάκωβο Ανδρεανίδη, περιλαμβάνονται επενδύσεις ύψους 350 εκατ. ευρώ έως το 2023.

Μεταξύ αυτών προβλέπεται η δημιουργία μέχρι τότε, 15 νέων καταστημάτων.

Τα πρώτα καταστήματα αναμένονται προσεχώς, όπως σημειώνουν πηγές κοντά στην εταιρεία, σε Ιωάννινα και Λευκάδα.

Παράλληλα η εταιρεία σχεδιάζει και καινούριο εφοδιαστικό κέντρο στην Αττική. Επισημαίνεται ότι η Lidl Hellas δεν δημοσιεύει ισολογισμό.

Σουπερ μαρκετ: Μοντέλο Amazon – Αλλάζουν όλα στις χρεώσεις παραγγελίας

Σουπερ μαρκετ: “αναπόφευκτα θα οδηγηθούμε αργά η γρήγορα -και ελπίζω γρήγορα- στο σημείο που θα καλέσουμε τον πελάτη μας να πληρώσει τις παραπάνω υπηρεσίες που λαμβάνει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα”.

Από τη Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Whole Foods, που ανήκει στην Amazon, θα χρεώνει τους πελατές της με 9,95 δολάρια την παράδοση της παραγγελίας.

Εκπρόσωπος της αλυσίδας μιλώντας σε αμερικανικά μέσα ενημέρωση δήλωσε ότι το πρόσθετο κόστος θα βοηθήσει την αλυσίδα να αποφύγει την αύξηση των τιμών στα προϊόντα της και να αντισταθμίσει το αυξημένο λειτουργικό κόστος για παραγγελίες παράδοσης, συμπεριλαμβανομένου του εξοπλισμού και της τεχνολογίας.

Την αλλαγή στρατηγικής της Whole Foods έφερε ως παράδειγμα χθες Τρίτη στο συνέδριο του ECR Hellas ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης.

Ο επικεφαλής της εταιρείας ΜΕΤΡΟ, που αναπτύσσει το ομώνυμο δίκτυο καταστημάτων cash & carry και την αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market, είπε πως:

“αναπόφευκτα θα οδηγηθούμε αργά η γρήγορα -και ελπίζω γρήγορα- στο σημείο που θα καλέσουμε τον πελάτη μας να πληρώσει τις παραπάνω υπηρεσίες που λαμβάνει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα”.

“Θέλεις παράδοση την ίδια ημέρα, ή τις επόμενες δύο ώρες αυτό πρέπει να το πληρώσεις” είπε χαρακτηριστικά. Για να συμπληρώσει “για εμένα αυτός είναι ο μόνος τρόπος για θα μπορέσουμε να γίνουμε καλύτεροι, γιατί πρέπει να γίνουμε, και κάποτε αυτό το κανάλι πρέπει να γίνει βιώσιμο”.

Ο κ. Παντελιάδης παραδέχθηκε ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα των ελληνικών σούπερ μάρκετ έχουν ακόμη πολύ δρόμο να διανύσουν.

“Πρέπει να βελτιώσουμε και άλλο τις υπηρεσίες τις οποίες παρέχουμε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Πρέπει να είμαστε πιο ακριβείς στους χρόνους που υποσχόμαστε ότι θα παραδώσουμε και αυτό κοστίζει. Και από την άλλη μεριά έχουμε ένα κανάλι το οποίο, για εμάς τουλάχιστον, δεν είναι κερδοφόρο”, είπε.

Σήμερα το 33% των Ελλήνων καταναλωτών επιλέγει να ψωνίσει διαδικτυακά, το 19% μόνο από τα φυσικά καταστήματα και 47% και από το φυσικό και το online δίκτυο, είπε ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ, επικαλούμενος έρευνα του Ινστιτούτου.

Ο ίδιος, εκτίμησε ότι οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ θα σημειώσουν εφέτος αύξηση 2,5-2,7%, τάση η οποία θα διατηρηθεί και το 2022. Σχετικά με την προσαρμογή των σούπερ μάρκετ στη διαδικτυακή εποχή ο κ. Μαχαίρας είπε ότι στην Ελλάδα θα χρειαστούν 7.000 σημεία για να καλυφθούν οι υπηρεσίες delivery στη χώρα.

Σουπερ μαρκετ: Ποιες είναι σήμερα οι χρεώσεις

Ποιες όμως είναι οι χρεώσεις στην παράδοση προϊόντων στους καταναλωτές από τα online καταστήματα των σούπερ μάρκετ που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα;

Σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Τρίκαλα, Βόλο και Ιωάννινα το eshop του My Market χρεώνει για παραγγελίες από 25,01 ευρώ έως 58,99 ευρώ μεταφορικά 2 ευρώ, ενώ για όλες τις παραγγελίες από 59 ευρώ και άνω τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Στην υπόλοιπη Ελλάδα η χρέωση φθάνει τα 4 ευρώ για παραγγελίες από 25,01 ευρώ έως 79,99 ευρώ, ενώ δωρεάν είναι τα μεταφορικά για όλες τις παραγγελίες από 80 ευρώ και άνω.

Επίσης για όσους επιλέξουν online πληρωμή με κάρτα από το eshop του My Market αλλά και από eshops και άλλων εγχώριων αλυσίδων, δεσμεύεται αυτόματα το ποσό της παραγγελίας, προσαυξημένο κατά 10%.

Αυτό γίνεται διότι είναι πιθανόν να προκύψουν διαφορές σε ζυγισμένα προϊόντα ή σε αντικαταστάσεις ενδεχόμενων ελλείψεων, οπότε το ποσό της παραγγελίας ενδέχεται να μην είναι το ακριβές τελικό ποσό της απόδειξης.

Η τελική χρέωση γίνεται με βάση το τελικό ποσό της απόδειξης, θα αποδεσμεύεται αυτόματα η διαφορά που ενδεχομένως να προκύπτει, ενώ ο χρόνος αποδέσμευσης εξαρτάται από την τράπεζά του πελάτη.

Στο eshop της ΑΒ Βασιλόπουλος για να γίνει αποδεκτή και να εκτελεστεί μία παραγγελία θα πρέπει η ελάχιστη εκτιμώμενη συνολική αξία των επιλεχθέντων προϊόντων να είναι τουλάχιστον 40 ευρώ.

Επίσης το ελάχιστο κόστος συσκευασίας ορίζεται στα 0,43 ευρώ, και το μέγιστο ποσό τα 2,31 ευρώ. Μέσω του delivery.gr, πλατφόρμα με την οποία συνεργάζεται η ΑΒ Βασιλόπουλος, η χρέωση για την παράδοση της παραγγελίας είναι 1,85 ευρώ (περιλαμβάνει και 24% ΦΠΑ).

Το minimum ποσό παραγγελίας είναι 25 ευρώ (κόστος ειδών χωρίς τη χρέωση για την παράδοση) και το maximum ποσό παραγγελίας είναι 100 ευρώ (κόστος ειδών χωρίς τη χρέωση για την παράδοση).

Στο eshop της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός για παραγγελίες που εξυπηρετούνται μέσω των υπηρεσιών Easy Delivery (παράδοση στον χώρο που επιλέγει ο πελάτης) και Take away (παραλαβή από το κατάστημα) δεν υπάρχει ελάχιστο όριο αγορών, ενώ για παραγγελίες που εξυπηρετούνται μέσω της υπηρεσίας Express Delivery (παράδοση αυθημερόν ακόμα και μέσα στην επόμενη ώρα από την παραγγελία) το όριο αγορών είναι τα 5 ευρώ.

Σε ό,τι αφορά στα μεταφορικά έξοδα για την υπηρεσία Easy Delivery υπάρχει χρέωση 5 ευρώ για παραγγελίες κάτω από 40 ευρώ, 3 ευρώ για την υπηρεσία Express Delivery ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας και καμμία επιπλέον χρέωση για την υπηρεσία Take away.

Για να γίνει αποδεκτή και να καταχωρηθεί μία παραγγελία στο eshop της αλυσίδας Μασούτης θα πρέπει τα προϊόντα να είναι αξίας τουλάχιστον 40 ευρώ.

Σε περίπτωση που στο καλάθι αγορών υπάρχουν, εκτός από τα προϊόντα Μασούτης και προϊόντα συνεργαζόμενων τρίτων καταστημάτων, η αξία τους δεν συνυπολογίζεται για την συμπλήρωση του ορίου των 40 ευρώ και τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Σουπερ μαρκετ: Για την αποστολή των προϊόντων των συνεργαζόμενων καταστημάτων, ισχύουν τα έξοδα μεταφοράς που έχουν καθορισθεί από τα ίδια τα καταστήματα.

Το κόστος των μεταφορικών στο μοναδικό ελληνικό καθαρόαιμο online super market το e-fresh, εντός Αττικής -εξαιρούνται οι απομακρυσμένες περιοχές- είναι στα 3 ευρώ για παραγγελίες αξίας 25 ευρώ έως 55 ευρώ και δωρεάν για παραγγελίες αξίας άνω των 55 ευρώ.

Για παραδόσεις εντός Αττικής, σε απομακρυσμένες περιοχές όπως είναι η Αγ, Μαρίνα, το Λαγονήσι, η Ανάβυσσος, ο Ασπρόπυργος, η Ελευσίνα, η Μάνδρα κ.ά. υπάρχει όριο ελάχιστης παραγγελίας και είναι τα 130 ευρώ όπου το κόστος των μεταφορικών είναι δωρεάν.

Στις μεγάλες μεγάλες πόλεις της επαρχίας η e-fresh διαθέτει προϊόντα μόνο ξηρού φορτίου, και όχι προϊόντα ψυγείου ή κατάψυξης, η ελάχιστη παραγγελία είναι 55 ευρώ και τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Για αγορές από 30 ευρώ και άνω μέσω του eMarket του eshop της αλυσίδας Σκλαβενίτης, η αποστολή είναι δωρεάν, ενώ για αγορές κάτω των 30 ευρώ, υπάρχει χρέωση από 2 ευρώ έως 6 ευρώ, η οποία υπολογίζεται βάσει χιλιομετρικής απόστασης από το κέντρο διανομής έως τον τόπο παράδοσης.

Σουπερ μαρκετ: Η αλυσίδα χρησιμοποιεί βιοαποικοδομήσιμες σακούλες με χρέωση 0,08€/τεμ., συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και κάθε παραγγελία χρεώνεται 1 σακούλα ανά 12 τεμάχια.

Οι τιμές στα προϊόντα τα οποία πωλούνται επί ζυγίω αντιστοιχούν στην ελάχιστη εκτιμώμενη ποσότητα αγοράς επί της τιμής κιλού ενώ στα συσκευασμένα προϊόντα, τα οποία επίσης διατίθενται επί ζυγίω, υπάρχει επιλεγμένο μέσο βάρος συσκευασίας.

Η τελική τιμή του προϊόντος προκύπτει από το ακριβές βάρος συσκευασίας επί της τιμής κιλού. Τυχόν απόκλιση από την τιμή που εμφανίζεται στο καλάθι κατά την υποβολή της παραγγελίας, δεν επιβαρύνει τον καταναλωτή και εάν η πληρωμή έχει γίνει online, η διαφορά καλύπτεται με επιστροφή χρημάτων, ενώ αν η πληρωμή πρόκειται να πραγματοποιηθεί κατά την παράδοση, οιαδήποτε διαφορά υπολογίζεται πριν την έκδοση της τελικής απόδειξης.

Σουπερ μαρκετ: Μέσω της Efood, η ελάχιστη παραγγελία είναι 30 ευρώ και υπάρχει δωρεάν αποστολή.

Η κρητική αλυσίδα παραδίδει εντός 24ωρών χωρίς επιπλέον χρέωση μεταφορικών για αγορές άνω των 40 ευρώ.

H ελάχιστη παραγγελία, στα kioskys, είναι 5 ευρώ με εξαίρεση τα καπνικά και οι υπηρεσίες του ekioskys.gr παρέχονται δωρεάν.

Το αδελφάκι της e-food, η InstaShop, η startup που πουλήθηκε στον γερμανικό όμιλο Delivery Hero, έφτασε και στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη.

Η πλατφόρμα υπόσχεται παράδοση των παραγγελιών από τα online καταστήματα της συμπρωτεύουσας στους Θεσσαλονικείς σε 30-60 λεπτά ενώ ανάλογα με την τοποθεσία και την επιλογή του σούπερ μάρκετ, η ελάχιστη παραγγελία ενδέχεται να διαφέρει από κατάστημα σε κατάστημα.

Πηγή: newsme.gr

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ