Ρήγμα στα ταξί για το «σκνίπα pass» – Αλλαγή στάσης από την Πανελλήνια Ομοσπονδία

Ρήγμα στα ταξί για το «σκνίπα pass» – Αλλαγή στάσης από την Πανελλήνια Ομοσπονδία

Την ώρα που ο ΣΑΤΑ δηλώνει ότι δεν θα δεχθεί τη μεταφορά μεθυσμένων με φθηνότερο κόμιστρο, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί δηλώνει ανοιχτή σε κάθε μέτρο που θα μπορούσε να προστατέψει την ανθρώπινη ζωή.

«Γυρνάς μ’ ένα ταξί μέσα στη νύχτα…» λέει το γνωστό τραγούδι του Κώστα Μακεδόνα, χωρίς να εξηγεί αν η πελάτισσα είχε προηγουμένως βγει να διασκεδάσει και έτσι η επιλογή της ήταν να επιβιβαστεί σ’ αυτό για να μην οδηγήσει.

Άλλωστε, το 2000 που κυκλοφόρησε το τραγούδι δεν υπήρχε η σκέψη του «σκνίπα pass» που έχει ρίξει στο τραπέζι των συζητήσεων μεταξύ αυτοκινητιστών και υπουργείου Μεταφορών ο αρμόδιος υφυπουργός Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Διαβάστε επίσης: Δεύτερο «μπαμ» μετά την Άλμπα: «Ο Ερυθρός Αστέρας αποχωρεί από τη Euroleague;»

Ένα μέτρο, που έσπευσε να «διαψεύσει» η ίδια η κυβέρνηση μέσω του κυβερνητικού εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη -δηλώνοντας ότι ήταν μια απλή σκέψη του υπουργού- φαίνεται πως παραμένει στο διάλογο μεταξύ των δύο πλευρών.

Αυτό συμβαίνει όπως φαίνεται γιατί ο αρμόδιος υπουργός έχει συζητήσεις μόνο με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και όχι με τον ΣΑΤΑ που είναι κάθετα αντίθετος στο συγκεκριμένο θέμα.

Συνάντηση, στήριξη και… πυρά

Ο κ. Κυρανάκης είχε συνάντηση το Σάββατο με την ΠΟΕΙΑΤΑ, η οποία αναφέρθηκε στο περιεχόμενο των συζητήσεων σε ανακοίνωση που εξέδωσε.

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι ως Ομοσπονδία στηρίζει «κάθε μέτρο το οποίο θα μπορούσε να προστατέψει την ανθρώπινη ζωή και ειδικά των νέων», συμπληρώνοντας ότι «βλέπουμε θετικά την ιδέα του για συνεργασία κράτους και ταξί για τα νυχτερινά δρομολόγια Παρασκευή με Κυριακή».

Παράλληλα, η Ομοσπονδία εξαπολύει «πυρά» εναντίον του ΣΑΤΑ και του Θύμιου Λυμπερόπουλου, ο οποίος είχε αντιδράσει στην πρόταση του Κωνσταντίνου Κυρανάκη υποστηρίζοντας ότι ο υπουργός «θέλει να μας εκθέσει στην κοινωνία για να μεταφέρουμε μεθυσμένους με ένα pass».

«Μας προκαλεί η διαστρέβλωση της αλήθειας και η διαπόμπευση τόσο του κλάδου, όσο και των “μεθυσμένων νέων”. Η λέξη “”φθηνό ταξί”” δεν σημαίνει και μείωση κομίστρου, το αντίθετο μάλιστα καθώς η πρόταση είναι να επιδοτηθεί το κόμιστρο» σημειώνει η ΠΟΕΙΑΤΑ.

«Εγώ και ο κάθε συνάδελφος δεν θα επιτρέψει να μπαίνει να ξερνάει αυτός που έδωσε 200-1.000 ευρώ στο κέντρο για να δώσεις εσύ μετά 5 ευρώ, για να κάνεις τον λαϊκιστή. Δεν περνάει αυτό» είχε υποστηρίξει ο κ. Λυμπερόπουλος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΣΑΤΑ (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής) υπογραμμίζει ότι αντιπροσωπεύει 20.000 επαγγελματίες αυτοκινητιστές στην Αττική και συνολικά το 55% των Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ σε όλη την επικράτεια, ξεκαθαρίζοντας προς τον κ. Κυρανάκη ότι «η ΠΟΕΙΑΤΑ που έχετε επιλέξει ως συνομιλητή, δεν εκπροσωπεί τους συναδέλφους μας στην Αττική».

Κόντρα για τις λεωφορειολωρίδες

Υπενθυμίζεται ότι ο ΣΑΤΑ με τον κ. Κυρανάκη έχουν «ανοιχτούς λογαριασμούς» για το αίτημα των αυτοκινητιστών σχετικά με την είσοδο των ταξί στις λεωφορειολωρίδες.

Ο κ. Λυμπερόπουλος ζητά συνάντηση, προκειμένου να καταθέσει σχετική συγκοινωνιακή μελέτη, όμως ο υπουργός δεν έχει ανοίξει ακόμα το γραφείο του.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ