«Ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, είναι ιδέα»: Το σποτ για το restart στον τουρισμό

«Ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, είναι ιδέα»: Το σποτ για το restart στον τουρισμό

Με έμφαση στην υγειονομική ασφάλεια και τις ομορφιές του ελληνικού τοπίου, παρουσιάστηκε η καμπάνια «Restart Tourism» στο Ζάππειο και οι Κυριάκος Μητσοτάκης απευθύνει σύντομο χαιρετισμό.

Με έμφαση στην υγειονομική ασφάλεια και τις ομορφιές του ελληνικού τοπίου, παρουσιάστηκε η καμπάνια «Restart Tourism» στο Ζάππειο και οι Κυριάκος Μητσοτάκης απευθύνει σύντομο χαιρετισμό.

Η καμπάνια που έγινε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Steve Vranakis, CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης.

Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού έρχεται σε μια σημαντική στιγμή για τη χώρα, που κατάφερε να κερδίσει το στοίχημα στην αντιμετώπιση της πανδημίας και να δημιουργήσει θετική φήμη σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη προλόγισε την εκδήλωση και ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης παρουσιάζει την στρατηγική της Ελλάδας γι’ αυτό το φετινό – διαφορετικό – καλοκαίρι.

Το σποτ για τον ελληνικό τουρισμό

To κεντρικό μήνυμα του φετινού σποτ για τον ελληνικό τουρισμό είναι ότι το «ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο ο ήλιος και η θάλασσα».

Πρόκειται για μία ιδέα, ένα συναίσθημα το οποίο μπορεί να αισθανθεί κάποιος χωρίς να βρίσκεται απαραίτητα στην Ελλάδα.

Έτσι, και για τους ταξιδιώτες που δεν θα μπορέσουν να έρθουν φέτος στη χώρα μας, το σποτ καταλήγει με τη φράση «Απολαύστε το ελληνικό καλοκαίρι όπου και αν βρίσκεστε».

Το μήνυμα Μητσοτάκη

Στην αρχή της ομιλίας του, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην επιτυχία με την οποία αντιμετώπισε την κρίση του κοροναϊού, η οποία άλλαξε πολλά πραγμάτα για την υγεία μας και για την οικονομική κατάσταση της χώρας.

Η επιτυχία αυτή οδήγησε επιτρέπει στην Ελλάδα να επιστρέψει στη νέα οικονομική κανονικότητα, καθώς από τις 15 Ιουνίου αρχίζει να υποδέχεται πτήσεις από αεροδρόμια στην ευρωπαϊκή λίστα της EASA με χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την ελπίδα – εφόσον το επιτρέπουν τα επιδημιολογικά δεδομένα – τον Ιούλιο η Ελλάδα να ανοίξει σε όλες ή τουλάχιστον τις περισσότερες χώρες, πάντα κάνοντας δειγματοληπτικά τεστ στους επισκέπτες.

«Οι επισκέπτες θα έρθουν σε μια ίδια και ταυτόχρονα διαφορετική Ελλάδα», συνέχισε ο πρωθυπουργός. «Ανοίγουμε σταδιακά, αλλά με αισιοδοξία το καλοκαίρι αυτό τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδας στον κόσμο», είπε ο κ. Μητσοτάκης και τόνισε πως το σποτ που παρουσιάστηκε «είναι πολύ ευρηματικό».

Υπογράμμισε ότι στόχος δεν είναι να διαφημίσουμε και να υπερηφανευτούμε για την επιτυχία της χώρα μας απέναντι στον κοροναϊό, αλλά να παρουσιάσουμε την Ελλάδα ως έναν προορισμό με διαφορετική ματιά.

«Η καμπάνια αυτή δεν επενδύει μόνο στο 2020 αλλά βλέπει παραπέρα. Θα ετοιμάσουμε την αντεπίθεση της Ελλάδας από το 2021 και μετά», είπε στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης.

Τι είπε στους εργαζόμενους στον τουρισμό

Απευθυνόμενος στους εργαζόμενους στο χώρο του τουρισμού, ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε: «Το κυριάρχο συναίσθημα είναι η αβεβαιότητα, ο φόβος. Τι θα συμβεί φέτος το καλοκαίρι; Που θα πάει η οικονομία; Τι θα γίνει το χειμώνα; Κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας ώστε να ελαφρύνουμε τους εργαζόμενους. Οι εργοδότες να εκμεταλλευτούν τα σχήματα αυτά για να διαφυλάξουν όσο το δυνατό περισσότερες θέσεις εργασίας φέτος το καλοκαίρι. Είμαστε πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε και να στηρίξουμε τον κλάδο του τουρισμού αλλά και τους συναφείς κλάδους. Το κράτος κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του με ένα πρωτοφανές πακέτο, για να στηρίξει τον κόσμο της εργασίας».

Πρόσθεσε πως σύντομα θα γίνουν οι ανακοινώσεις του υπουργείου Τουρισμού για τη στήριξη του εσωτερικού τουρισμού.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ