ΟΦΗ : Πριμ για τη μεγάλη νίκη επί του Άρη

ΟΦΗ : Πριμ για τη μεγάλη νίκη επί του Άρη

Επιβράβευση για τους ασπρόμαυρους από τη διοίκηση, μετά τη σημαντική νίκη στο ντέρμπι κορυφής.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Ο ΟΦΗ πήρε σημαντική, από άποψης γοήτρου, νίκη επί του Άρη, επικρατώντας των κίτρινων στο Ηράκλειο με 2-0, για την 25η αγωνιστική.

Λίγη ώρα μετά το φινάλε του ματς, οι παίκτες του Νίκου Παπαδόπουλου ενημερώθηκαν από ανθρώπους της διοίκησης ότι θα λάβουν έξτρα πριμ για την επιτυχία τους.

Συγκεκριμένα το ποσό θα μοιραστεί η ομάδα για τη νίκη επί του ισχυρού και αήττητου μέχρι και πριν το συγκεκριμένο ματς Άρη, ανέρχεται στις 10.000 ευρώ.

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ