Κορωνοϊός – Ολυμπία Χοψονίδου: «Είμαι 2 μήνες μέσα, βγήκα βόλτα στην λαϊκή» (ΦΩΤΟ)

Κορωνοϊός – Ολυμπία Χοψονίδου: «Είμαι 2 μήνες μέσα, βγήκα βόλτα στην λαϊκή» (ΦΩΤΟ)

Η Ολυμπία Χοψονίδου αποκάλυψε πως βρίσκεται κλεισμένη στο σπίτι της τους τελευταίους δύο μήνες λόγω κορωνοϊού αλλά και τοκετού.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Να σας θυμίσουμε πως στις 20 Ιανουαρίου έφερε στον κόσμο το έκτο παιδί της, καρπό του έρωτα της με τον Βασίλη Σπανούλη, γι’ αυτό και βρίσκεται στο σπίτι όλο αυτό το διάστημα.

«Δύο μήνες μέσα σήμερα… Ευτυχώς πρόλαβα να κάνω μια βόλτα στη λαϊκή» έγραψε σε InstaStory που μοιράστηκε με τους followers της.

Δείτε τη δημοσίευση της Ολυμπίας Χοψονίδου:

chopsonidou_instaa

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ